Vihjeitä onnistuneeseen parisuhteen avaamiseen
Minulla on vahva epäilys vaimon halusta päästä kokeilemaan vierasta miestä. Ainakin joskus. Itselle sopisi myös avoin suhde, mutta haluan säilyttää parisuhteen. Eli toivon että kumppani enkä minä rakastu toiseen.
Onko asiallisia vihjeitä kuinka tuo voisi onnistua?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mies häviää aina.
Miesten on kyllä äärettömän paljon vaikeampaa saada seksiseuraa kuin naisten. Varsinkin jos ei halua omalla naamalla Tinderistä tms. hakea. En ajatellutkaan että tuossa kauhean suurta laumaa ulkopuolisia kumpikaan osapuoli harrastaisi, eikä mitään pitkäkestoisia sivusuhteita.
t. Ap
Miksi et uudista seksisuhdetta vaimosi kanssa? Itse kokeilimme tätä: kirjoitimme seksifantasiamme paperille, annoimme toisillemme ja toteutimme ne.
Vieraisiin meno pitkässä juoksussa etäännyttää pariskunnan. Haluatko vanheta vaimosi kanssa, se ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et uudista seksisuhdetta vaimosi kanssa? Itse kokeilimme tätä: kirjoitimme seksifantasiamme paperille, annoimme toisillemme ja toteutimme ne.
Vieraisiin meno pitkässä juoksussa etäännyttää pariskunnan. Haluatko vanheta vaimosi kanssa, se ratkaisee.
Olemme vanhenneet yhdessä. Fantasiat on jo vuosia sitten kerrottu toisillemme ja niitä toteutettu. Nämä ulkopuolisten kokeilut on vaan jääneet tekemättä.
t. Ap
Mies häviää aina.