Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3 v 3 kk tyttö ja itkee ja kiukuttelee äidille päivittäin!!!

28.05.2007 |

Onko muilla vastaavaa? Tyttö on aina ollut hyvin kiintynyt äitiinsä, vaikka isäkin on ollut tytön kanssa paljon. Hoidossa viihtyy ja muiden kanssa kiukuttelua ei juurikaan esiinny. Kun esim. tulen töistä kotiin menee noin 15 minuuttia ja alkaa aivan mahdoton kiukuttelu ja narina. Mies sanoo, että heillä on ollut tosi mukva päivä. Ei auta vaikka oisin tytön kanssa heti kun tulen kotiin.

Päivät, jolloin isä on töissä ja olen tytön kanssa kahden, ovat välillä melkein painajaismaisia. Esim. päiväunien jälkeen yleensä alkaa yhtäjaksoinen itkeminen eikä se oikein tahdo loppua millään. Sitten kun olen saanut tytön puettua väkisin ja lähdettyä ulos, helpottaa. Kun muita on läsnä kiukuttelu on vähäisempää. Kun kysyn, miksi tyttö itkee hän ei saa sanottua kuin " Mä haluun äitin!" ja sitä se sitten hokee. Ota siitä sitten selvää.....

Tässä alkaa pian hermo mennä lopullisesti. Meille on tulossa syksyllä perheenlisäystä ja tässä jo mietin sitä aikaa, kuinka voin sitten esim. yli tunninkin lohduttaa itkevää lasta, kun olisi toisenkin kanssa tekemistä....!?

Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Milloin tai miten tilanne on helpottanut?

Anna

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla