Ollaan Airbn'bssä, löydettiin ihana lamppu ja laatikollinen vanhoja sarjakuvia lapsuudestamme ullakolta
Tutkittiin taloa niin ullakolta löytyi kokonainen maailma 70-80 luvuilta, kirjoja, kalusteita, lehtiä ja vaatteita. Miehellä nytkin 70 luvun puku päällä ja minulla saman aikakauden kukkakuosimekko
Haluttaisiin ostaa noita sarjakuvalehtiä ja yhden lampun ja minä tämän mekon mutta ullakolle päästäkseen piti hakea tikkaat pihalta ja ajattelimme että pidetäänkö tunkeiluna tuollaista tarjousta?
Ajattelimme kun meillä kissa että se olisi päässyt ullakolle ja sitä olisimme pelastaneet mutta kun täällä ei saisi olla kissoja tai muitakaan lemmikeitä. Toki meillä vaan tässä makkarissa kissa ja pääosin omassa korissaan ja ei ole karkailevaa tyyppiä
Toisaalta kuitenkin ollaan vuokrattu koko asunto irtaimistoineen niin kursailemmeko turhaan, aivan ihana tämä mekko ja juuri meidän lapsuusajan sarjakuvia ja leluja?
Kommentit (5)
Mitä hel vettiä oikein teette vieraitten ihmisten ullakolla? Ja oikein haitte pihalta tikkaat sitä varten. Voi törkeys sentään! Ei se, että olette vuokranneet asunnon/talon anna oikeutta tunkeutua joka paikkaan. Luulisi tuon jokainen tervejärkinen ymmärtävän. Entäs jos kyse olisi teidän talosta ja jotkut pöntöt urkkisivat teidän paikkoja, joita ei ole tarkoitettukaan millekään vuokraajille? Voi tätä ihmisten typeryyttä taas!
Vierailija kirjoitti:
Mitä hel vettiä oikein teette vieraitten ihmisten ullakolla? Ja oikein haitte pihalta tikkaat sitä varten. Voi törkeys sentään! Ei se, että olette vuokranneet asunnon/talon anna oikeutta tunkeutua joka paikkaan. Luulisi tuon jokainen tervejärkinen ymmärtävän. Entäs jos kyse olisi teidän talosta ja jotkut pöntöt urkkisivat teidän paikkoja, joita ei ole tarkoitettukaan millekään vuokraajille? Voi tätä ihmisten typeryyttä taas!
Juuri näin. Ja näillä järjen jättiläisillä viellä kissa mukana, vaikka eläimet on siellä kielletty. 😁
Olen airbnb majoittaja. Minulla esim. on merkittynä yksi kaappi, jossa lukee ei vieraille ja säännöissä kerron sen vielä erikseen. Jos olisi mökki tai omakotitalo, minusta sinne voi mennä jos ei ole säännöissä kielletty ja paikka vuokrataan ehdolla "koko asunto käyttöön".
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on trolli, joka sepittää pöyristyttäviä tarinoita saadakseen ihmisistä irti juuri tuollaisia kommentteja. Ilmeisesti hän saa tästä jotain nautintoa, niin käsittämätöntä kuin se onkin.
Ja jätät ne myös sinne.