Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paistan huomenna lettuja.

Vierailija
04.09.2026 |

Tänään piti paistaa mutta en jaksanut lähtee kauppaan hakee maitoa. Huomenna sitten kun lähden asioille muutenkin. Pitää ostaa hilloa myös.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat pieniä, paistoin lettuja aamiaiseksi. Mansikkahilloa reilusti päälle. Hyvin teki kauppansa.  :)

Vierailija
2/9 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreet marjat parempia kuin hillo ja kiva homma että paistat lettuja, pitsireunaisia, nam. Onnea paistoon !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää haluun vattuhillooo!

Vierailija
4/9 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin eilen vohveleita ja päälle itse tehtyä vadelmahilloa ja kermavaahtoa. Niin hyvää. Tänä vuonna oli valtavasti vadelmia, pakastimessa on monta pussillista ja monta purkkia hilloa löytyy myös.

Vierailija
5/9 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam! Letut on hyviä, varsinkin kun niissä on pitsireuna. Ja seuraksi tietty ainakin hilloa - mulle käy kaikki hillot lettujen kaverina 😊

Vierailija
6/9 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoreet marjat parempia kuin hillo ja kiva homma että paistat lettuja, pitsireunaisia, nam. Onnea paistoon !

Vadelmia ei saa enää tuoreena pensaasta. Mustikoita on hyvin vielä, isoja ja hyviä.

Vierailija
7/9 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryccän koipi maistuu pannulla melkein ahvenan veroiselta.

Vierailija
8/9 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on L Ä T T Y! 

Vierailija
9/9 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vadelmia ei saa enää tuoreena pensaasta. Mustikoita on hyvin vielä, isoja ja hyviä.

Itse laitoin muutaman rasian pakkaseen, mansikoita myös, mustikatkin toimivat loistavasti. Kunnon wanhanajan hommelia nuo lettujutut !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi