Paistan huomenna lettuja.
Tänään piti paistaa mutta en jaksanut lähtee kauppaan hakee maitoa. Huomenna sitten kun lähden asioille muutenkin. Pitää ostaa hilloa myös.
Kommentit (9)
Tuoreet marjat parempia kuin hillo ja kiva homma että paistat lettuja, pitsireunaisia, nam. Onnea paistoon !
Paistoin eilen vohveleita ja päälle itse tehtyä vadelmahilloa ja kermavaahtoa. Niin hyvää. Tänä vuonna oli valtavasti vadelmia, pakastimessa on monta pussillista ja monta purkkia hilloa löytyy myös.
Nam! Letut on hyviä, varsinkin kun niissä on pitsireuna. Ja seuraksi tietty ainakin hilloa - mulle käy kaikki hillot lettujen kaverina 😊
Vierailija kirjoitti:
Tuoreet marjat parempia kuin hillo ja kiva homma että paistat lettuja, pitsireunaisia, nam. Onnea paistoon !
Vadelmia ei saa enää tuoreena pensaasta. Mustikoita on hyvin vielä, isoja ja hyviä.
Ryccän koipi maistuu pannulla melkein ahvenan veroiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vadelmia ei saa enää tuoreena pensaasta. Mustikoita on hyvin vielä, isoja ja hyviä.
Itse laitoin muutaman rasian pakkaseen, mansikoita myös, mustikatkin toimivat loistavasti. Kunnon wanhanajan hommelia nuo lettujutut !
Kun lapset olivat pieniä, paistoin lettuja aamiaiseksi. Mansikkahilloa reilusti päälle. Hyvin teki kauppansa. :)