Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksin syyn alaviistokuviin

Vierailija
04.09.2026 |

Ne on otettu pöydällä olevalla läppärillä. Vähänkään vanhemnat miehet ei osaa ottaa selfietä kännykällä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö juuri tytöillä näy pikkarit paremmin jos kuvat ovat alaviistosta?

Vierailija
2/7 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että se syy miks vanhemmat miehet ottaa nimenomaan sieltä alhaalta aina niitä kuvia on psykologinen. Ne koittaa viestiä sillä kuvalla auktoriteettiä ja voimaa ja kokoa, koska se kuvakulma saa miehen näyttämään isommalta. Onhan ne huvittavan näkösiä, en sitä kiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki normaalit voi ottaa kuvan alaviistosta jos haluaa,    lihavien juttuja se yläviistosta kuvaaminen ettei läskit näy.

Vierailija
4/7 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että se syy miks vanhemmat miehet ottaa nimenomaan sieltä alhaalta aina niitä kuvia on psykologinen. Ne koittaa viestiä sillä kuvalla auktoriteettiä ja voimaa ja kokoa, koska se kuvakulma saa miehen näyttämään isommalta. Onhan ne huvittavan näkösiä, en sitä kiellä.

No kun ei edes saa näyttämään isommilta, kun ne on niin huonosti otettuja. Pää, kaksoisleuka ja kaljun päälaen yläpuolella valtavasti tyhjää tilaa.

Vierailija
5/7 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs televisiokuvaaja kertoi, että jos haastateltava ei ole hänestä sympaattinen, hän kuvaa hänet alaviistosta, jotta katsoja saisi hänestä kielteisemmän käsityksen.

Vierailija
6/7 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kyllä ajattele yhtään mitään viestimistä niillä kuvillaan. Kunhan on joku räpsäisy, niin kyllä siitä näkee minkä näköinen. Ei niin väliä vaikka on naama kurtussa, suupielet alaspäin, likainen paita päällä, taustalla näkyy sotkuinen kämppä

Vierailija
7/7 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen suosittu kuvakulma on makuullaan ilman paitaa. Onko tarkoitus, että nainen voi kuvitella näkymän kuin olisi itse siinä mukana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi