Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko henkistä väkivaltaa?

Vierailija
02.09.2026 |

Onko henkistä väkivaltaa estää pakolla toista juomasta? Piilotin miehen naapurista hankkimat pontikat metsään ja väitin piilottaneeni ne paljon kauemmas, kuin missä ne todellisuudessa ovat. Lähdimme kohti kertomaani ponukätkön sijaintia kahvien ja makkaroiden kanssa, mutta mies alkoi jo alkumatkasta valitella lonkkaansa, jossa on vanha vamma, joten jouduimme palaamaan takaisin. Minulla oli siinä vaiheessa ponupullo repussa, jonka olisin antanut määränpäässä 5km päässä, mutta survoin sen takaisin uuteen paikkaan mättääseen vaivihkaa. Olemme molemmat alkoholisteja ja mies on ollut sen ja huumeiden käytön takia aikoinaan monta vuotta laitoshoidossa. Minulla tuppaa jäämään putket päälle ja olen nyt ollut reilu viikon selvinpäin ja tuntuu, että tälläkertaa jaksaisinkin olla selvänä, mutta mies on todella rasittava jos juo ja nyt on eilen ja tänään vonkunut viinojensa perään. Teenkö väärin kun vilppiä ja pakkoa käyttäen estän häntä juomasta?

No se pääsi senverran hikeen pikku kävelylenkistä ja ilmeisesti oikeasti uskoo niiden viinojen olevan 5km päässä, että on nyt ollut rauhallisempi. Hieroin vähän lonkasta ja muualtakin. Mennään illemmalla makkaranpaistoon vähän lähemmäs. Pitäisikö antaa viinat sille silloin vai pysyä kovana?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän