Miksi työttömiä ei kiinnosta töihin meno?
Kommentit (6)
Miten kertoa olevansa typerä persu ilman että kertoo olevansa typerä persu.
Olin töissä mutta jouduin hallituksen takia työttömäksi.
Terveisiä tynnyriin tai trollitehtaalle täältä todellisuudesta jossa työttömyys on Suomessa huippulukemissa, eikä työttömien takia.
Miksi työnantajia ei kiinnosta työttömien palkkaaminen töihin?
Miten on?
Niitä töitä kun ei ole. Just uutisissa kerrottiin, että Suomessa on Euroopan korkein työttömyysaste. Eikö sulla mene KAALIIN huutelija.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä tynnyriin tai trollitehtaalle täältä todellisuudesta jossa työttömyys on Suomessa huippulukemissa, eikä työttömien takia.
Kyllä tekevälle aina töitä löytyy, ja yrityksen voi perustaa.
Kyllä mun kaveria kiinnostaa mutta ei vaan saa vaikka on kokemusta hoitoapulaisen työstä ja haluaisi heti töihin vaikka palkkatuelle.
Entä, miksei iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigoria kiinnosta rintamalle lähtö? Miten on, ap?
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä mutta jouduin hallituksen takia työttömäksi.
Wow, mikä lumihiutale. Ihanjo hallitus kävi sut irtisanomassa, pääministeri ja ministerit henkilökohtaisesti 🥹 Ootsää melkonen lurkki.
Siksei koska saan tukia kelasta ja pärjään hyvin. Lisäksi on rahaa säästössä jota olen perinnöksi joskus saanut.
Olen pahoillani että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Lapselliset trollausyritykset vauvapalstalla eivät ole mikään saavutus.