Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua runkattiin rannalla

Vierailija
30.08.2026 |

Kävin hiljattain ulkomailla nudistirannalla. Saapuessani olin yksin siellä. Kuuntelin musiikkia samalla kun nautin alastomana auringon lämmöstä. Puoli tuntia myöhemmin yksi mies tuli paikalle joka levitti pyyhkeensä juuri minun eteen. Hän katsoi minua kohti useita kertoja vaikka yritin katsoa muualle. Riisuessaan näin että hänen penis oli jäykistymässä. Tavallaan tämä oli hyvin jännää, että joku katselee minua ja saa erektion. Hetken hän siinä nousi ylös ja selvästi näytteli peniksensä minulle ja katseli minua jalkojen väliin. Uteliaana jäin paikalle ja ihmettelin mitä tapahtuu. Hän tuli lähemmäs ja vähän myöhemmin hän istahti minun viereen. Sanomatta mitään hän otti peniksestäni kiinni ja alkoi runkkaamaan. En kestänyt kovin kauan. Tämä oli kun minulta olisi viety neitsyys. Syke hakkas kovaa. En ehtinyt edes saada erektiota, enkä tiedä olisinko saanut. En ollut kiihottunut. Ehkä itse tilanne kiihottui enemmän. Tämä oli minulle ensimmäinen kerta. Sain paniikkia ja pukeuduin ja lähdin nopeasti paikalta pois. Onko tämä tavallista?

-Heteromies50

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista "heteromiestä" olisi ihanaa imeä kunnolla ja ottaa myös tiukkaan pyllyyn. ;P <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi