Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäis rauhoittua, mutta miten???!!! Valtaisa tunnekuohu iski, kun soitin

Vierailija
27.05.2007 |

exälle lapsen kotiinpalaamisesta ja taustalla kuului selvästi exän uuden naisen ja sen mukuloiden äänet... Voi PRKL!!! STANA!!!

Luulin että se juttu on ohi, mutta eikös vaan... lapsi on taas ihan sekaisin kun palaa kotiin, tämän eukon kakarat on tosi villejä ja meno on päätöntä kohellusta.

Ollaan oltu erossa muutama kuukausi, lapsi ei ole tottunut edes exän luona olemaan kun jo uusi onni siellä viettää aikaansa - aikaisemmin tosin ovat olleet aina naisen luona.

Miten taas rauhoittuisin? Järki sanoo, että mitään en asialle voi joten anna olla, mutta kun vituttaa niin helvetisti!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä on exä vaikka voilla paistais

Vierailija
2/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta ap:lla on oikeus olla lapsensa puolesta suruissaan, ovat olleet erossa vasta muutaman kuukauden ja siellä on jo uusi kumppani ja tämän lapset. Lapselleko ei tule yhtään selaista oloa, että tämä on korvattu jollakulla toisella.

Meillä oli myös tälläinen tilanne, samana päivänä kun muutin pois, exän luokse muutti uusi kumppani ja tämän kaksi lasta. Lapsi kiukutteli aina kotiin palattuaan ja oli pahoinvoiva. Ihan selvästi reagoi siihen, että hänen huoneeseensa muutti toisia lapsia, leikkivät hänen leluillaan, veivät hänen isänsä!

Tsemppiä ap! Keskity itseesi ja lapseesi. Kun lapsi on isänsä luona, tee itse jotain sellaista, josta nautit, johon ei lapsen kanssa ole tilaisuutta. Ja keräät voimia taas ajalle, kun lapsi on kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tällä reaktiollani ole mitään tekemistä mustasukkaisuuden kanssa, sillä exä on parantumaton naistenmies ja toki tiesin erotessamme, että uusi tulee heti kuvaan mukaan. Vaan oisn toivonut että edes lapsi säästyisi exän sotkuilta. Tapaisi naisiaan silloin kun lapsi ei ole läsnä.

Ja ei voi kun ihmetellä sitä naista, että tunkee kakaroineen lapseni elämään - kai sen äitinä pitäisi tietää, että lapsi tarvitsee aikaa sopeutuakseen uuteen tilanteeseen...

Tästä illasta ja ensi viikosta tulee taas helvettiä, kun lapsi on pahantuulinen ja hämmentynyt. Kun tilanne rauhoittuu, on uuden tapaamisviikonlopun aika.

Vierailija
4/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tapaisi naisiaan silloin kun lapsi ei ole läsnä.

Mietipä miltä tuntuisi, jos exäsi tulisi sinulle sanomaan, että saat tavata uutta miestä vain silloin kun lapsi on hänellä? Et varmastikaan suostuisi!

Lapsen suhtautuminen uuteen kumppaniin ja hänen lapsiinsa riippuu nyt paljolti teistä vanhemmista, myös sinusta. Miehesi tottakai pitäisi jutella lapsen kanssa paljon, yrittää vääntää vaikka rautalangasta että kukaan uusista ihmisistä ei vie lapsen paikkaa ikinä. Ja sinun käytöksesi myös vaikuttaa lapsen suhtautumiseen! Jos herjaat isää tai hänen uutta kumppaniaan lapsen kuullen, niin ihan varmasti lapsi tuntee ahdistusta. Ja myös sinun pitäisi lapselle selittää, että isi välittää hänestä edelleen ihan yhtä paljon kuin ennenkin (vaikka ymmärrän kyllä jos sinusta tuntuu että tämä olisi miehesi tehtävä kun on toisen naisen itse ottanut)

Vierailija
5/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja ulkopuoliset kuvittelee, että on mustasukkainen exästä.

Lähinnä itse tunsin itseni loukatuksi, petetyksi ja rumaksi. Koko loppuelämänsä kun oli aikonut exän kanssa viettää.

Ja exä oli sitä mieltä, että itse aiheutin kaikki ongelmat, kun ei se lapsi raasu siellä isänsä luona uskaltanut kiukutella. Sitten ei olisi saanut sitäkään vähää isäänsä nähdä. Ja toinen ei saanut hetkeään olla yksin isänsä kanssa.

Minä itse asiassa nautin valtavasti vapaista viikonlopuista, vietin sinkkuelämää ja siivosin. Ja sitten taas vietettiin aikaa täysillä lapsen kanssa.

Vierailija
6/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Tapaisi naisiaan silloin kun lapsi ei ole läsnä.

Mietipä miltä tuntuisi, jos exäsi tulisi sinulle sanomaan, että saat tavata uutta miestä vain silloin kun lapsi on hänellä? Et varmastikaan suostuisi!

Lapsen suhtautuminen uuteen kumppaniin ja hänen lapsiinsa riippuu nyt paljolti teistä vanhemmista, myös sinusta. Miehesi tottakai pitäisi jutella lapsen kanssa paljon, yrittää vääntää vaikka rautalangasta että kukaan uusista ihmisistä ei vie lapsen paikkaa ikinä. Ja sinun käytöksesi myös vaikuttaa lapsen suhtautumiseen! Jos herjaat isää tai hänen uutta kumppaniaan lapsen kuullen, niin ihan varmasti lapsi tuntee ahdistusta. Ja myös sinun pitäisi lapselle selittää, että isi välittää hänestä edelleen ihan yhtä paljon kuin ennenkin (vaikka ymmärrän kyllä jos sinusta tuntuu että tämä olisi miehesi tehtävä kun on toisen naisen itse ottanut)

Varmasti alkuperäinen tukee lastaan. Minä en itse ole koskaan sanonut poikkipuolista sanaa exästä lapsen kuullen. Mutta kyllä ne isin teotkin vaikuttavat lapseen, vaikka isi sanoisi lapselle tykkäävänsä tästä, mutta halailee vaan uutta puolisoa ja pistää lapset ulos leikkimään on tekojen viesti joku ihan toinen.

Exä ei voi kertoa koska uutta puolisoa voi tavata - eikä tosiaankaan määräillä. Mutta olisi kyllä lapsen näkökulmasta kohtuullista, että lapsi saisi ensin tottua tilanteeseen rauhassa, ennen kuin siihen tuodaan vielä lapsen näkökulmasta ulkopuolisia ihmisiä. Ja minusta pitäisi vielä olla kohtuullisen varma suhteen pysyvyydestä, ennen kuin uusia kumppaneita ja heidän lapsiaan esitellään lapselle.

Vierailija
7/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isän luokse ketään tullut... eikä he olleet muka käyneet kenenkään luona. Kyselin ihan normaalilla äänellä ja normaaliin tapaan, kuten aina lapsen palattua isänsä luota, että mitä olivat tehneet jne.

Olenkohan tulossa hulluksi? Ihan varmasti puhelimen taustalla kuului lasten ääniä ja vieraan naisen matalaa puhetta,eikä se ollut tv. Voiko tosiaan noin pieni lapsi valehdella...?

Eihän tällä ole enää mitään merkitystä, tunnekuohukin tuli ja meni, oli siis ohitse jo silloin kun lapsi palasi kotiin. Mutta vaivaa tämä, että mitä siellä oikein tapahtui. Exä sanoi että ovat kotona kun soitin, oli laittamassa ruokaa, ja varmasti niitä vieraiden ääniä kuului.

Järki tässä lähtee - - jos ei ole jo lähtenyt... -ap

Vierailija
8/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla!

Jos lapsella kaikki kunnossa niin ei siinä sitten mitään!

Vierailija
9/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne kävi sen uuden luona vaan kylässä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä