Suomen talous tulee kasvamaan hurjan määrän!
Suomen talous tulee kasvamaan 2.5%. Vassarit on koko hallituksen ajan yrittäneet estää tätä tapahtumasta ja kun olen keskustellut aikuisten miesten kerhossani tästä niin olen kuullut että vassarit ovat tahallaan jättäneet jopa aterioita väliin vähentääkseen kulutusta ja hidastaakseen talouskasvua, mutta nyt se ei enää onnistu koska hallitus on vain liian mahtava!!!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Talous nousuun mutta tavallinen kansa laskuun!
Tässä on asian ydin.
Säkistäkö vai seinästäkö ajattelit kaivaa puuttuvat rahat valtionbudjettiin? Vasemmisto ehdottaa ruoskivia veroja kaikille rikkaista pienituloisiin. Itse mielummin leikkaan kaikesta kivasta ja ilmaisesta kun on totuttu elämään liian korkealla elintasolla
Loistoristeilijän luovutus vastaa talouskasvusta vain hetken kun pohjalta lähdetään. Nyt joka tuutista hehkutetaan teille ENNUSTETTUA käännettä ja talouskasvua, koska Hormuzinsalmen tapahtumien aiheuttama maailmanlaajuinen lama ei ole vielä iskenyt. Globaalia lamaa syytetään sitten kasvun tyrehtymisestä. Katsokaa ja ihmetelkää.
Ei tämäkään hallitus pystyy ihmeisiin. Pidemmän laskun jälkeen tulee korjaus. Ja se laskuhan ei hallituksen mielestä ollut heidän vikansa vaan maailman markkinoiden... Joten eivät he voi ottaa kunniaa myöskään siitä kasvusta. Suomi on vientimaa ja riippuvainen muiden taloudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämäkään hallitus pystyy ihmeisiin. Pidemmän laskun jälkeen tulee korjaus. Ja se laskuhan ei hallituksen mielestä ollut heidän vikansa vaan maailman markkinoiden... Joten eivät he voi ottaa kunniaa myöskään siitä kasvusta. Suomi on vientimaa ja riippuvainen muiden taloudesta.
Muiden taloudesta ollaan riippuvaisia kun kotimainen kysyntä ja talous on tuhottu. Kulutus on leikattu, yrityksiä on laitettu konkurssiin ja työttömiä tehtailtu. Perheet on ajettu muuttamaan pieniin ahtaisiin asuntoihin. Lapsilta on viety tuet kouluista ja vapaa-ajalta. Rikkaiden verohelpotukset ei riitä korjaamaan aiheutettua tuhoa vaikka rahaa jääkin enemmän pörssisijoituksiin.
Talous nousuun mutta tavallinen kansa laskuun!
Tässä on asian ydin.