Pika-apua! Messengeristä! Jos kirjaudut muulta ku kotikoneeltasi
eli siis eri koneelta ku normisti, näkyykö esim. jaetut taustakuvat? Entä oma kuvasi? Ny pikkase epäilyttää yks juttu!!!
Kommentit (12)
ja omat kuvat, jotkut jotka olen joskus aikaa sitten asentanut.
Eli siis eri kuvat kun kotikoneella.
joka ehkä epätodennäköistä, jos kuvana on joku muu kun messengerin oman valikon kuvat.
mut mese on iha kuin kotoonsa! Samat hymiöt ja kaikki. Hotellissa mesettää, kuulemma? V***U! -ap-
No, kertokaa ny joku, et mese tunnistaa sut ja sun asetukses osoitteesi perusteella, nii mä oon iha umpisolmiussa! -ap-
Mesessähän on se valinta mistä saa samat asetukset esim kuviin käyttipä sitä missä vaan. Eli se tavallaan tallentaa sen sun kuvan ja siksi voi näyttää sen kun kirjaudut omilla tunnuksilla vaikka Timbuktussa.
ja nyt siis mesettää eri maasta vallan ja hotellista! Miten on, eiks kukaa tiedä? Mä viime viikolla kirjauduin eri koneella meseen ja mul oli iha blanco sivu, ei jaettua taustakuvaa eikä omaa kuvaa! -ap, edelleen-
Onki kotonansa, valehtelee! Lepertää, piti olla Ruotsissa, mutta on kotonaan! Vitsi! No, kai tääki piti nyt sit kokea! -ap-
ja sit kysyki yht´äkkiä, et mikä toi Nelosen elokuva oikein on? Et silleen!
ônko hän siellä, missä väittää olevansa?! Ei siis sanojensa mukaan ole kotona, mut mesesivu on iha normi!