Kertokaa fiksut onko jokin tietty vaatteen malli tai materiaali hyvä kurahousujen alla käytettäväksi?
Kun me ollaan niin todella vähän käytetty ikinä kurahousuja, koska ne on mun mielestä niin hankalat, mutta nyt taakseen jätetty edestä löytyy eli esikoulussapa näitä pitää nyt alkaa käyttämään ja ymmärtääkseni syyskaudella ovat sitten lähes päivittäistä pukemista nuo. Mutta mitä te yleensä puette sinne alle? Minä kun kysyin henkilökunnalta, sanottiin vaan, että välikausihaalari on paras kurahousujen alla ja kurarukkasten alle peruslapaset. Mutta välikausihaalareitakin on niin montaa mallia. Pitäisikö niissä myös olla kosteussuoja vai ihan sellainen, joka ei pidä olleenkaan kosteutta. Vai millaiset?
Kommentit (6)
Haalari enemmin kuin takki ja housut
Takin helmaa voi olla hankala survoa kurahousujen sisälle
Kannattaa kysyä, voiko kurahousujen sijaan käyttää vuorillista kurahaalaria, joka on paljon nopeampi pukea.
Vierailija kirjoitti:
vekkihame ja joku napapaita.
Toimii.
"Mutta välikausihaalareitakin on niin montaa mallia. Pitäisikö niissä myös olla kosteussuoja vai ihan sellainen, joka ei pidä olleenkaan kosteutta. Vai millaiset?"
Mun kokemus on se, että syksyn ja kevään tyypillinen varustus on kurahousut, kumisaappaat ja kurarukkaset, mutta sadetakkia ei kovin herkästi pueta ellei oikeasti rupea satamaan. Tämä huomioiden haalarissa kannattaa ainakin jonkinlainen vettä hylkivä ominaisuus olla, koska haalarin yläosa ja hihat muuten kastuvat.
No halpa perushaalari. Aluslapaset kannattaa olla villaa, ei tunnu märiltä vaikka kostuisikin.