Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa fiksut onko jokin tietty vaatteen malli tai materiaali hyvä kurahousujen alla käytettäväksi?

Vierailija
22.08.2026 |

Kun me ollaan niin todella vähän käytetty ikinä kurahousuja, koska ne on mun mielestä niin hankalat, mutta nyt taakseen jätetty edestä löytyy eli esikoulussapa näitä pitää nyt alkaa käyttämään ja ymmärtääkseni syyskaudella ovat sitten lähes päivittäistä pukemista nuo. Mutta mitä te yleensä puette sinne alle? Minä kun kysyin henkilökunnalta, sanottiin vaan, että välikausihaalari on paras kurahousujen alla ja kurarukkasten alle peruslapaset. Mutta välikausihaalareitakin on niin montaa mallia. Pitäisikö niissä myös olla kosteussuoja vai ihan sellainen, joka ei pidä olleenkaan kosteutta. Vai millaiset?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No halpa perushaalari. Aluslapaset kannattaa olla villaa, ei tunnu märiltä vaikka kostuisikin.

Vierailija
2/6 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalari enemmin kuin takki ja housut

Takin helmaa voi olla hankala survoa kurahousujen sisälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä, voiko kurahousujen sijaan käyttää vuorillista kurahaalaria, joka on paljon nopeampi pukea.

Vierailija
4/6 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vekkihame ja joku napapaita.

Vierailija
5/6 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vekkihame ja joku napapaita.

Toimii.

Vierailija
6/6 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta välikausihaalareitakin on niin montaa mallia. Pitäisikö niissä myös olla kosteussuoja vai ihan sellainen, joka ei pidä olleenkaan kosteutta. Vai millaiset?"

Mun kokemus on se, että syksyn ja kevään tyypillinen varustus on kurahousut, kumisaappaat ja kurarukkaset, mutta sadetakkia ei kovin herkästi pueta ellei oikeasti rupea satamaan. Tämä huomioiden haalarissa kannattaa ainakin jonkinlainen vettä hylkivä ominaisuus olla, koska haalarin yläosa ja hihat muuten kastuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme