Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkioiden sulatuksesta???

23.05.2007 |

Askarruttaa tälläinen asia, että kuinka kauan alkioiden sulatukseen menee aikaan että ovat siirtokelpoisia?

Meillä pas lähipäivinä...toivottavasti.Mietin vaan että jos huomenna testaan plussan ovulaatio testillä tekevätkö siirron pe?Riittäkö vuorokausi sulatukseen?

Pelkään että viikonloppu pilaa siirtosuunnitelmat.Mitäpä luulette että jos ovuloin perjantaina voiko siirron tehdä vasta maanantaina?Vai onko jo liian myöhä?

Olen ihan hermona tämän asian kanssa kun pelkään että siirto lykkääntyy ja sitten se menee vasta syksyyn koska klinikka menee kesäksi kiinni.

Tänään siis testasin digitaalitestillä eikä vielä siis ovulaatiota ole.

Nyt kp 13 viimekuussa ovuloin kp 11

Olen ihan hermona näiden pähkäilyjeni kanssa. : (

AMANDA-77

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Amanda,

toivottavasti viisaammat korjaa jos muisti tekee tepposet, mutta alkion siirto ovulaation jälkeen riippuu siitä, minkä ikäisenä alkiot on pakastettu. Jos ovat olleet esim. 2 vrk ikäisiä, tehdään siirto 2 vrk oviksen jälkeen. Sulatukseen itsessään ei mene paljoa aikaa; minulle ainakin sanottiin että esim. viikonlopun jälkeen voi ma aamuna soittaa, että nyt tarvittaisiin alkio matkaan, jos ovis olisi osunut viikonlopulle. Ehkä tässä voi olla jotain hoitopaikkakohtaisia eroja?

Onnea passiin!

syyssäde ja pas-tyttö 3 kk

Vierailija
2/4 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ovulaatio hukassa.Tänään kp 14.Jos huomenna ovulaatio soitan klinikalle ja toivon että manantaina siirto onnistuisi.Soitan kyllä joka tapauksessa ja kyselen miten toimia jos ovulaatio viikonloppuna.

Tietääkö joku miten käy jos sirto 3 vrk päästä ovulaatiosta.Voidaanko siirtoa tehdä vai onko se liian myöhäistä?Mulla tunne että huomenna ovulatio ja silloin siirto onnistuisi vasta maanantaina...

AMANDA-77

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Meillä on takana 1 pas ja siitä plussa. Mulla oli ovis lauantaina ja siirto tehtiin tiistaina. Alkio otettiin pakkasesta sulamaan tiistai aamulla. Eli mun kokemuksen mukaan viikonloppu ei pilaa pas:a. Mun lääkäri sanoi sillon, että siirto tehdään 2-4 päivää oviksesta.

Onnea matkaan!!!

Kille

Vierailija
4/4 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä tänäänkään plussaa ovis testi näyttänyt.Soitin klinikalle ja testailen viikonlopun ja soitto maanantaina klinikalle onko ovista tapahtunut.

Eli ma tai ti olisi tod.näkösesti siirto.Jos ovis viikonloppuna.

Kiitos vastauksista pähkäilyihini ne auttoivat ihan hirmusesti.

Yksin näiden asioiden kanssa mietiskely niin rankkaa.

T.AMANDA-77

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi