Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa täällä, jonka mielestä hymy ON flirttiä?

Vierailija
23.05.2007 |

Tietenkin joskus voi hymyillä ihan muuten vain ja naisille nyt kumminkin. Mutta kyllä minä aika usein väläytän miehille vielä astetta leveämmän hymyn, koska haluan flirttailla. Ihan, ihan pikkuisen vain. Ja kyllä ne miehet siitä tuntuvat kovasti tykkäävän.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmistä se flirtti lähtee....

t: ammattilainen silläkin saralla

Vierailija
2/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en kyllä analysoi joka hiton hymyä ja mieti, onko tämä nyt flirttiä vai ei. Flirttihän on monille sellainen mukana kulkeva ominaisuus, jota ei edes ajatella sen enempää. Jos omasta tai toisen hymystä saa pikku värinöitä, se on luultavasti flirttiä. Mutta entä sitten? Eihän flirtti vielä tarkoita yhtään mitään. Iskeminen on asia erikseen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä hymyilen " astetta leveämmin" myös silloin, kun keskustelukaveri kertoo vaikka hauskan jutun. Mies voi olla hyvä juttukaveri ihan ilman mitään seksuaalisia alavireitä.

Vierailija
4/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua koko juttua, hymyillä voi viidelläsadalla eri tavalla, mm. flirtaten. Mutta ei voi väittää että hymy = flirtti.

Vierailija
5/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän nimenomaan oltiin sitä mieltä, että flirttihymy on erilainen kuin tavallinen. Että hymyile vaan edelleenkin.

Vierailija
6/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vastapuolikaan ei erota, niin parempi olla hymyilemättä, t. 6.

Vierailija
7/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tajua eroa niin terve...

Vierailija
8/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa stressata ilmaisustani, olen juuri sellainen kuin olen, olipa keskustelukumppni sitten mies tai nainen. Ja aivan varmasti hymyilen paljonkin, enkä todellakaan ole edes ajatellut, että sitä voitaisiin pitää flirttailuna! Jotenkin mulle on itsestäänselvää, ettei mua voi ymmärtää väärin tai ettei mulle voi kukaan flirttailla, kun olen kerran onnellisesti naimisissa. Olenkohan ollut liian sinisilmäinen...?

Äh, edelleenkään en suostu ajattelemaan asiaa enempää. Mokoma ap, pilasit oikeuteni hymyillä leveästi silloin kuin hymyilyttää ;)

Vierailija
9/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirttihymy on vähän sellaine salaperäinen ja kujeileva;)

Vierailija
10/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aamusta iltaan täällä huumori lentää, nauretaan, hymyillään, kiusotellaan toisiamme.

Mutta mitään seksuaalista tässä ei ole. Miehet on suurin osa varattuja! Yksi taitaa olla vapaa, mutta ei mulle kukaan mitään koskaan ehdottele tai ajattele jotenkin sillä tavalla.

Oonko vähän tyhmä, mutta miesten kanssa pärjää parhaiten näin. Huumorilla!

Vierailija
11/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kuka tahansa voi flirttailla kenelle tahansa, eikä sillä ole MITÄÄN tekemistä sen kanssa, onko jompi kumpi varattu vai ei. Flirtti EI OLE samaa kuin iskeminen. Se on vain sen osoittamista, että toinen on jollain lailla viehättävä.

Ja olen samaa mieltä siitä, että on olemassa ns. flirttihymy. Minä varmaan väläytän sitä miehille aika useinkin, tarkoittamatta silti mitään enempää.

ap

Vierailija
12/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttihymyilijän silmät säkenöivät, sulavat tai niissä on vekkuli katse.

ap

Vierailija
13/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun sanoit, niin tottahan se on. Hymyllä ja hymyllä ON eroa. Ja usein mä ainakin olen tainnut hymyillä tietyllä tavalla juuri yhdelle työkaverille, joka on tarkemmin ajateltuna tosi mukavannäköinen ja kaikinpuolin hyvä tyyppi. Mutta en tosiaankaan ole koskaan ajatellut hänestä mitään sen kummempaa tietoisesti ainakaan! Olen itsekin onnellisesti naimisissa, enkä ketään muuta huolisi. Oma mieheni on täydellinen :)

Vierailija
14/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei (välttämättä) ajatella yhtään mitään enempää. :)

Vierailija
15/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt kun sanoit, niin tottahan se on. Hymyllä ja hymyllä ON eroa. Ja usein mä ainakin olen tainnut hymyillä tietyllä tavalla juuri yhdelle työkaverille, joka on tarkemmin ajateltuna tosi mukavannäköinen ja kaikinpuolin hyvä tyyppi. Mutta en tosiaankaan ole koskaan ajatellut hänestä mitään sen kummempaa tietoisesti ainakaan! Olen itsekin onnellisesti naimisissa, enkä ketään muuta huolisi. Oma mieheni on täydellinen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä