Naapuri uskoo mieheni ihastuneen häneen. Uskonko, ettei mieheni ole antanut aihetta?
Olemme molemmat autelleet paljon naapurin yh:ta, mm. vahtineet lapsia pihalla, että hän pääsee yksikseen kauppaan. Mies on myös käynyt tekemässä hänen luonaan ns. miesten töitä, kokoomassa hankalia Ikea-ostoksia jne. Nyt kuulin kaveriltani, että naapuri on levitellyt juttua, että mieheni on ihastunut häneen ja kuinka hän saisi mieheni koska tahansa, muttei halua rikkoa perhettämme. Mies väittää, että naapuri on vain ymmärtänyt väärin hänen ystävällisyytensä. Luotanko mieheen vai luuletteko, että tässä yritetään pimittää minulta jotain? Onneksi ollaan muuttamassa pois omaan taloon.
Kommentit (7)
naapurin yh:aa miestenhommissa. Onpa miehesi tainut tyydyttää yh:n muitakin miehen puuttumiseen liittyviä tarpeita. Älä ole niin sinisilmäinen.
Siinä välissä on sellainen olotila, johon kannattaa pyrkiä. 50% miehistä pettää tai on joskus pettänyt, ne loput 50% ovat uskollisia.
kuinka hän saisi mieheni koska tahansa, muttei halua rikkoa perhettämme.
Kuulosta lapselliselta, jos on ihan sanasta sanaan lainattu lause. Tuli ihan ylä-asteen ajat mieleen kun jotkut olivat niin varmoja omasta viehätysvoimastaan.
Mutta itse miehesi ja naapurisi tunnet.
Tiedät itse, miten miehesi suhtautuu naapuriinne vs. sinuun, ei juoruista kannata välittää. Kiittämättömyys on todellakin näköjään ystävällisyyden palkka, ei voi muuta sanoa :( Säälittävä yh-naapuri teillä. Tunnen myötähäpeää häntä kohtaan.
PS. Ja sanomattakin on varmasti selvää, että palvelut loppuivat. Epäilisin, ettei miestäsikään huvita enää olla ystvällinen...? Tai jos kovasti yhä huvittaa, saattaa juorussa olla perää ;)
Surullista ja inhottava kiitos teidän ystävällisyydestä ja miehesi avusta. Surkeaa nähdä että ne joita eniten auttaa arvostaa sitä vähiten. Lakatkaa vahtimasta kakaroita ja antakaa itse raahata sohvansa sisään, saa mitä tilaa.
Lisäksi miehelläni on ns. " nauravat silmät" , eli hyvin usein naiset tuntuvat tulkitsevan mieheni katseen flirtiksi, vaikka hän kyllä on sen näköinen ihan normaalistikin kuin vähän flirttailisi :D
Eli ap, älä hätiköi. Mutta minäkin kyllä jättäisin tarjoamatta apua yh:lle moisten huhujen jälkeen. Jos tulee apua pyytämään teiltä, niin sano ystävällisesti, että muuten kyllä, mutta kun miehesi on niin ihastunut häneen niin et päästä häntä auttamaan.. ;)
En olisi huolissani.