Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No nyt mun mies tuli kotiin, yleensä tulee kuuden aikoihin, mutta nyt se on vihainen mulle.

Vierailija
22.05.2007 |

Ja osoittaa mieltään. Tuli vasta nyt kotiin, ei puhu mitään, ei ole edes tervehtinyt. Ruoka kyllä kelpas. Voi toista, pikku marttyyri! vaikka kokoa onkin 184/110, niin silti on isovauva!

Luuleekohan se oikeesti ärsyttävänsä mua? enemmin mua kyllä vaan naurattaa :D SAATANA!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisinä päivinä mäkin toivon, että olisin sinkku!

Vierailija
2/5 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen haluaa että jättäisi sut mut mies ei oo vielä valmis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai siis tuliko myöhään kotiin, koska on sinulle vihainen jostakin asiasta, jota et vaan halua paljastaa?

Mutta itse asiasta: miehet OVAT aika hauskoja siinä, millaisista asioista loukkaantuvat ja miten sen ilmaisevat. Mutta me naiset ollaan ihan samanlaisia!

Vierailija
4/5 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan aamulla oli pikkasen riitaa, joka jatkui päivällä puhelimen välityksellä, sen takia se myöhemmin tuli kotiin. Ihan vaan kun mä olen sen mielestä varmaan erittäin ärsyttävä akka, niin ei aikaisemmin viitsinyt tulla. Osoittaa näin mieltää. Ihan varmasti oikeen odotti että mä soitan sille ja kysyn, " missä olet" . Mutta en soittanut.

Vierailija
5/5 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä niitä naisia, jotka tykkään että miehessä pitää olla vähän massaa. Ei liikaa, mutta silleen sopivasti.