Miksi kuormitatte lastensuojelua turhilla ilmoituksilla?
Oikeasti apua tarvitsevia on vaikka kuinka ja sitten ilmoituksia tehdään täysin ilman perusteita. Meidänkin lapsista siksi että oltiin miehen kanssa perheen laivareissulla illalla baarissa. Ihan vain meidän kanssa keskustelemalla olisi selvinnyt että isovanhemmat olivat hytissä lasten kanssa. Nyt se piti kierrättää viranomaisten kautta.
Kommentit (6)
Ei se ole halua vahingoittaa ketään, vaan siinä on aitoa huolta takana. Nykyään ei voi suoraan keskustella asioista vanhempien kanssa, koska vanhemmat ovat aggressiivisempia, kuin ennen vanhaan. Eivät nykylapsetkaan ole enää, kuin ennen, vaan aggressiivisempia. Silloin täytyy käyttää eri keinoja perheen keskinäisten suhteiden parantamiseen. Nykyään on niin paljon lapsiperheiden pahoinvointia, joka näkyy lasten ilottomuutena, levottomuutena ja huonona ravitsemuksena, että ilmoituskynnys on laskenut. Itse en ole yhtään lasua tehnyt, mutta minun epäillään tehneen lasuja. En osaa tehdä lasuja, mutta kannatan sitä, että lasuja tehdään.
Et nyt taida ymmärtää että keskustelemalla ei saa kuin vastauksen jonka toinen päättää antaa. Se voi olla kaukana totuudesta.
Sillä tavoin varmistetaan vasemmiston työllisyys. Lisää byrokratiaa, lisää valvontaa.
Kannattaisi alkaa tekemään niin kuin muut haluaa niin sinusta ei tehdä ilmotuksia. Itse olen tehnyt useista vittumaisista äideistä ilmotuksia kun on ollut niin ärsyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi alkaa tekemään niin kuin muut haluaa niin sinusta ei tehdä ilmotuksia. Itse olen tehnyt useista vittumaisista äideistä ilmotuksia kun on ollut niin ärsyttäviä.
Paitsi että se lasu tehdään edelleenkin lapsesta, trolli.
Halutaan kiusata vahinkoa aiheuttaen.