Pakolliset työvaatteet pilaavat alusvaatteeni, mitä tehdä
työasua on pakko pitää ja siitä irtoaa räikeän väristä nukkaa alkkareihin. Olen hyvin tarkka alkkareistani ja erillisten hankkiminen vain työkäyttöön tuntuisi taloudellisesti.
Kommentit (10)
Ei se mullakaan auttanut kun ostaa työvaatteisiin sopivat alusvaatteet. Periaatteessa pakko,jos ei halua pilata vanhoja tai että näkyy läpi yms. Mut hei unohdettu jo ja onneks on töitä. Reilusti enemmän mulla on työkenkiin menny rahaa.
Kenen työssä käyvän ihmisen budjetti on kiinni muutamista kalsareista? Tarvitset viidet työalushousut. Viidet pikkarit saa jostain lindexiltä kympillä tai kahdella.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mullakaan auttanut kun ostaa työvaatteisiin sopivat alusvaatteet. Periaatteessa pakko,jos ei halua pilata vanhoja tai että näkyy läpi yms. Mut hei unohdettu jo ja onneks on töitä. Reilusti enemmän mulla on työkenkiin menny rahaa.
Oranssia voi olla hyvin vaikea löytää, ainakin niiltä merkeiltä mitä minä käytän -ap
Vierailija kirjoitti:
Kenen työssä käyvän ihmisen budjetti on kiinni muutamista kalsareista? Tarvitset viidet työalushousut. Viidet pikkarit saa jostain lindexiltä kympillä tai kahdella.
Niinkuin sanoin, olen hyvin tarkka laadusta ja merkistä. Epämukavuus ei tule kuuloonkaan -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin sanoin, olen hyvin tarkka laadusta ja merkistä. Epämukavuus ei tule kuuloonkaan -ap
Hienoa, sittenhän ongelma ratkesi! Ei enää epämukavuutta!!
Miten toi on edes ongelma? Sä säästät joka tapauksessa rahaa kun sun pitää ostaa töihin vain alusvaatteet, verrattuna siihen että et saisi työvaatteita ja pitäisi ostaa töihin kaikki vaatteet omilla rahoillasi.
Hommaa uusia alkkareita ja siirrä vanhimmasta päästä työkäyttöön