Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törmäsin lauseeseen jossa kehotettiin muistuttamaan itseä niistä asioista, jotka on saanut, ja joista aiemmin vaan haaveili

Vierailija
21.07.2026 |

Siinä sanottiin, että ihminen on luonnostaan melko kiittämätön. Keskitymme aina siihen seuraavaan asiaan "joka meiltä puuttuu", emmekä huomaa olla kiitollisia niistä haaveista, jotka jo ovat toteutuneet. 

Minä haaveilin pikkulapsiaikana todella kovasti ajasta, että lapset olisivat isoja ja saisin taas nukkua hyvin, elää ja harrastaa vapaasti, ilman lastenvahtiongelmia. 

Ja nyt muksut ovat täysi-ikäisiä kaikki, kenenkään perässä mun ei tarvi enää juosta, on aikaa harrastuksille, ja myös istua rauhassa ja juoda kahvi kuumana. 

Haaveilin myös liki kaksikymmentä vuotta, että pääsisin tilanteeseen jossa pärjäisin osa-aikatyön palkalla, ja minulla olisi enemmän vapaapäiviä. Tämäkin on toteutunut! 

Kolmanneksi haaveilin että olisin hoikka, lihaksikas ja hyväkuntoinen. Ja nykyään olen. Töitä se toki on vaatinut ja vaatii koko ajan, mutta tullut jo elämäntavaksi. 

Kertokaa tekin toteutuneita haaveitanne? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä lapsesta asti olen haaveillut asuvani yksin ja nyt asun :) 

Sain myös unelmieni opiskelupaikan. En ole  saanut unelmieni työtä, mutta ainakin kouluaikoja voi muistella lämmöllä. 

Osa-aikatyö palkalla selviäminen on mun nykyinen haave, hienoa sulle!

Vierailija
2/3 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain puolison, lapset ja kodin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi epäkiitollinen. Haluan aina enemmän