Kävin äsken katsomassa vaatealeja. Ei kiinnostanut yhtään!
Muilla keski-ikäisillä samaa? Siis että lähtee semi-innoissaan kaupoille, mutta naama venähtää heti kun näkee vaatteet. Ja tämä aina kesäalen aikaan. Palaan aina tyhjin käsin takaisin.
Kommentit (35)
Nettikaupoista löytyy myös ale vaatteita, katso sieltä.
Mä taas löysin vaikka ja mitä. Harvoin käyn mutta viime viikolla innostuin.
Ei kivijaloista löydy kuin hirveitä rytkyjä nykyään.
Siellä roikkuu ne rumimmat ja laaduttomimmat mitkä jääneet jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Mihin hvettiin tarvitsette noita ryysyjä aina vain lisää ?
En ostele juurikaan vaatteita. Alusvaatteita ja urheiluvaatteita lähinnä kerran vuodessa. Vanhat käy hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kivijaloista löydy kuin hirveitä rytkyjä nykyään.
Kaikilla samat musta harmaa beiget raitapaidat. Tai jotain teinivaatteita joissa näkyy ne mitä et halua näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet kuluu kun niitä käyttää. Etenkin kesävaatteita joutuu pesemään usein, kun hikoilee, ja aurinkokin haalistaa värejä. Mielellään niitä ostaisi nyt alesta, niin olisi ensi kevään reissuun nätit uimapuvut, kesämekot, shortsit ja siistit t-paidat valmiina. Kuljetko sinä siis vuodesta toiseen jossain vanhoissa rytkyissä?
Joo, viime aikoina vaatekauppoja on sulkenut oviaan lopullisesti täällä kaupungissa ainakin ja en yhtään ihmettele kun ei niissä ole ollut mitään ostettavaa, ja sama vaivaa niitä mitkä vielä oviaan auki pitävät että on hirmu yksipuolista valikoimaa ja suurin osa jotain ihme napapaitoja tai kokoa xxxxxs niin ei sieltä löydy normaaleja vaatteita. Siksi tilaan jos tarvitsen jotain.
Mulla vaatteiden yhteensopivuus sekä maanläheiset värit pitää vaatekaapin suppeana. En halua yhtään enää vaatetta lisää.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nettikauppojenkin alet, mutta ei napannut. Kotimaisissa nettikaupoissa ainakin oli kakki parhaat menneet, monista malleista vain jotain hajakokoja jäljellä jne. Varmaan ostettava sitten ulkomailta. Eri.
Värillisiä vaatteita jos haluat niin pitää ostaa heti kun näkee. Tulee suunnilleen 1 kpl/ koko ja se on vartin päästä myyty eikä lisää saa koska tuotteet on tilattu 6kk-vuosi sitten. Miksi vain yhdet koot??
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaatteiden yhteensopivuus sekä maanläheiset värit pitää vaatekaapin suppeana. En halua yhtään enää vaatetta lisää.
Ymmärrän hyvin, että pidät yhtenäisen väripaletin, mutta eikös ne vaatteet silti kulu kun niitä käyttää? Minulla ainakin täytyy kapselivaatekaappiakin aina välillä uusia.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee mielikuva mummosta, jolla on päällään jotain 10-20 vuotta vanhaa muotia, maanläheisissä väreissä. Ei pahalla. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet kuluu kun niitä käyttää. Etenkin kesävaatteita joutuu pesemään usein, kun hikoilee, ja aurinkokin haalistaa värejä. Mielellään niitä ostaisi nyt alesta, niin olisi ensi kevään reissuun nätit uimapuvut, kesämekot, shortsit ja siistit t-paidat valmiina. Kuljetko sinä siis vuodesta toiseen jossain vanhoissa rytkyissä?
En mutta mulla onkin vaatteet laadukkaita, sekä yhdisteltäviä. Huolehdin myös hygieniastani eikä vaatteita tarvitse pestä puhki.
Valikoima on todella huono, kuka niistä mallistoista päättää?? Missä on normaalit vaatteet? Ja normaalin kokoiset m L? Kivijalka kaupoista en ole pariin vuoteen löytänyt edes perus t-paitaa. etsinnässä on yksinkertainen Musta, v aukkoinen, laskeutuvaa materiaalia, Ei ole. Tai musta jossa joku kiva kuva tai joku pieni kiva yksityiskohta. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee mielikuva mummosta, jolla on päällään jotain 10-20 vuotta vanhaa muotia, maanläheisissä väreissä. Ei pahalla. :-)
Guiet old money. - Ei pahalla. :)
Täällä alkoi alet jo juhannusvkolla, nythän siellä on jäljellä vain jämäkokoja..ensi vuonna lähdet aikaisemmin liikkeelle
Minulla ei ole koska olen minimalisti.