Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen siellä ruudun takana tänään kirjoittelee 🤔😎?

Vierailija
21.07.2026 |

Huomenta Suomi ja muu maailma! 

Esitelläänpä nyt aluksi itsemme ja kerrotaanpa, millä asioilla tällä foorumilla nyt liikumme.

Aloitan itsestäni. Olen 70-vuotias eläkeläisnainen, joka juo nyt Juhla mokkaa ja tuli tänne etsimään vinkkejä kuolinsiivousta varten. Harrastan ruoanlaittoa, matkustelua ja kieliä. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, täällä 58 v yrittää heräillä. Iltiksisä ja hesarissa ei ollut mitään uutisia, joten tulin tänne. Tähän mennessä en ole kirjoitellut, vaan ainoastaan ihmetellyt, että on oikeasti tällaisia ihmisiä kuin av:lla? Ettei ymmärretä, miten talous pyörii, että elämä pyörii seksin ympärillä ja haukutaan toisia. Heitä kun ei livenä tapaa.

Vierailija
2/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap kuolee pikaisesti pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen mies, sixpack, komea naama. Usein luullaan alle nelikymppiseksi. Liikun täällä asiallisilla asioilla, koska olen asiallinen.

Vierailija
4/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtön, en marjasta, ei ole pakastinta, eikä perunamaata parvekkeella, juon kaljaa, tupakkia ja makaan sohvalla ja käsi käy välillä housuissa.

Vierailija
5/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työtön, en marjasta, ei ole pakastinta, eikä perunamaata parvekkeella, juon kaljaa, tupakkia ja makaan sohvalla ja käsi käy välillä housuissa.

Hyi!

Vierailija
6/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvilla yritän herätellä itseäni. Kohta suihkuun ja töihin. 

Vierailija
7/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta, täällä 58 v yrittää heräillä. Iltiksisä ja hesarissa ei ollut mitään uutisia, joten tulin tänne. Tähän mennessä en ole kirjoitellut, vaan ainoastaan ihmetellyt, että on oikeasti tällaisia ihmisiä kuin av:lla? Ettei ymmärretä, miten talous pyörii, että elämä pyörii seksin ympärillä ja haukutaan toisia. Heitä kun ei livenä tapaa.

Trolleja riittää netissä äärettömästi. Ei kannata uskoa kaikkea, mitä täällä kirjoitetaan. Osa lietsoo tahallaan. Toki on olemassa aina heitä, joita ei lukeminen eikä asioista selvänottaminen ole ikinä kiinnostanut eikä tule kiinnostamaan jatkossakaan.

Vierailija
8/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap kuolee pikaisesti pois.

Virren sanoin: me käymme kohti kuolemaa. 

Vierailija
9/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen utelias, joka haluaa lukea mitä suomalaiset ajattelevat maailmanmenosta. Tämä palsta on tavallaan Kansanradion vastine minulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä