Miten on mahdollista että jotkut vanhetessaan muuttuvat ihan täysin eri näköiseksi
Niin paljon, ettei enää edes tunnista? Jotkut taas säilyvät ihan tunnistettavina. Vanhoista valokuvista näkee muutoksen.
Kommentit (7)
Ei tarvitse olla edes terveydellistä syytä. En tunnistanut ihmistä, jonka olen tuntenut vuosikymmeniä sitten nuorena. Totesin sitten, että hänen aikuinen lapsensa on nyt paljon enemmän hänen näköisensä kuin hän itse.
Minulle on käynyt näin. Hämmästyn aina peilin edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla edes terveydellistä syytä. En tunnistanut ihmistä, jonka olen tuntenut vuosikymmeniä sitten nuorena. Totesin sitten, että hänen aikuinen lapsensa on nyt paljon enemmän hänen näköisensä kuin hän itse.
Tämä on näissä usein, että lapsi on kuin ilmetty äitinsä tai isänsä nuorena mutta vanhempi itse näyttää enemmän vaikka Paavo Väyryseltä.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla olet muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla olet muuttunut?
Odotin itse, että tulisi vain ryppyjä silmäkulmiin ja näyttäisin muuten itseltäni, mutta koen tosiaan käyneeni läpi jonkin kafkamaisen muodonmuutoksen. En osaa edes kuvailla oikein mitä on tapahtunut, vaikka kasvot ovat toki kaventuneet ja valuneet alaspäin ja nenä muuttunut erilaiseksi.
Samaa olen miettinyt. Syntyessään ei ollut kuin puoli metriä ja nyt jo liki kaksi.