Oon juony tähä asti 1.5 litraa viinaa nyt perjantaista asti lol
Oon ollu koko viikonlopun kännissä aamusta iltaan oon 20v lol hahaaaa hihiii huomenna työt kutsuu
Kommentit (33)
Ei ole paljoa. Minä olisin ajokunnossa tuollaisella pikkutissuttelulla. Kunnon juopot voivat juoda 6-7 pulloa viinaa vuorokaudessa.
Mahtaa olla huono olo jo nyt ja huomenna vasta onkin. Koko ensi viikko pelkkää krapulaa. Onnittelut!
Ootko pienikokoinen? Musta puoli pulloa kirkasta on pikkutissuttelu, joten jos ajattelisin olla yli 2 vuorokautta tuntuvassa kännissä niin enempi kuin 1,5l vaaditaan.
1.5 litraa vodkaa menee 10 oluen kanssa yhdessä päivässä.
Oot siinä saanut sitten kusta lorottaa, ap.
Kusetko kullilla vai suhisteletko pillulla?
Mitä ap olet juonut? Kerro tarkemmin.
Voi sua, pikkupoika vielä, eihän tuo vielä mitään ole
Onko sinun elämäsi noin kauheeta, että vapaapäivänäkin pitää vetää pää sekasin, jotta olisi mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla huono olo jo nyt ja huomenna vasta onkin. Koko ensi viikko pelkkää krapulaa. Onnittelut!
20 vuotiaalla tunnu missään, eri asia sitten 10 vuotta vanhemmilla
Vierailija kirjoitti:
Miksi juoda myrkkyä?
Tykkään juoda liuottimia, saan siten kuoleman lähemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juoda myrkkyä?
Varmaan siksi kun ei ole muita laillisia päihteitä.
Eihän tuolla määrällä pääse känniin edes yhdeksi päiväksi, saati koko viikonlopuksi. Raivoraittiitko täällä provoilevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juoda myrkkyä?
Miksi aivot pitää saada rikki? Saatat vielä tarvita niitä.
Oi kuule jaksoin minäkin 20 vuotiaana vetää lärvit keskiviikkona,perjantaina ja lauantaina. Ja töissä kävin. Torstaina oli helppo työpäivä,tunnissa selvisi töistä ja koko päivän palkka tuli. Ja muina arkipäivänä töistä suoraan parille tai vähän enemmän. Hahaa.
Vierailija kirjoitti:
Oi kuule jaksoin minäkin 20 vuotiaana vetää lärvit keskiviikkona,perjantaina ja lauantaina. Ja töissä kävin. Torstaina oli helppo työpäivä,tunnissa selvisi töistä ja koko päivän palkka tuli. Ja muina arkipäivänä töistä suoraan parille tai vähän enemmän. Hahaa.
Kerro krapulapanetuksesta, runkkasitko työtunnin jälkeen työpaikan vessassa kuten ne kovasti viinaa ottaneet ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juoda myrkkyä?
Miksi aivot pitää saada rikki? Saatat vielä tarvita niitä.
Päihtyä voi ilman että rikkoo aivoja. Kannabis ei hajota aivosoluja eikä siihen kuole eikä se aiheuta fyysistä riippuvuutta. Olisi kiva tietää mikä siitä tekee niin vaarallista että se on laitonta?
Olisit ap ostanut kerralla riittävästi niin ei tarvitsisi nyt kärvistellä ja valittaa palstalla.
Lol swag yolo xd cool