Exä viestittelee minulle samaan aikaan kun hänen nykyinen puolisonsa postailee someen siirappisia päivityksiä parisuhdeonnesta
Kommentit (28)
Ajattelisin, että miksi haluat nähdä eksäsi nykyisen puolison somepäivityksiä? Oletko päästänyt irti ihan oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin, että miksi haluat nähdä eksäsi nykyisen puolison somepäivityksiä? Oletko päästänyt irti ihan oikeasti?
En, yritän saada hänet takaisin.
Ap
Kuulostaa oikealta. Jos suhde voi oikeasti hyvin ja on tasapainoinen, ei ole tarvetta postailla siirappijuttuja someen. Eli exäsi nykyinen kyllä tietää missä mennään. Ainakin jollain tasolla
Sulla on kelvoton exä. Mitähän kaikkea on touhunnut sun selän takana.
Seuraavaksi jotain tunnistettavia yksityiskohtia. Tarkoitushan on oikeasti se epätodennäköinen tilanne että ko henkilö näkisi tämän keskustelun ja saisit tuotettua hänelle epävarmuutta.
Olet ap joko huono ihminen tai tyhmä. Ehkäpä molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, yritän saada hänet takaisin.
Ap
Nyt vähän itsekunnioitusta! Tuo on vaan omassa päässäsi oleva kilpailu. Menneet on menneitä, ihan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oikealta. Jos suhde voi oikeasti hyvin ja on tasapainoinen, ei ole tarvetta postailla siirappijuttuja someen. Eli exäsi nykyinen kyllä tietää missä mennään. Ainakin jollain tasolla
Tässäpä taas typerä hokema.
Toiset jakaa someen vähän kaikkea. Itse en ja oikein mitään, riippumatta siitä meneekö parisuhteessa hyvin vai huonosti. Somepäivityksistä et voi oikeasti päätellä mitään. No, korkeintaan jos exäsi puuhaa uuden naisensa kanssa kaikenlaista mihin sun kanssasi ei ollut koskaan aikaa tai mielenkiintoa, niin siitä voi päätellä jotai .
Juuri sitä ettei kaikki ole sitä miltä näyttää. Epäilen automaattisesti juuri niitä parisuhteita, joissa molemmat tai toinen hehkuttaa onnea somessa.
Pitäisi ajatella sinun olevan trolli.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Tiedän muutaman pettävän miehen ja juuri heidän puolisot jatkuvasti kehuvat miehiään somessa.
Mulla on somessa kaksi tuttua jotka ovat hehkuttaneet parisuhdeonnea jo sen 15 vuotta ainakin, ja jakaneet elämäänsä 20+
Eiköhän nuo ihan aidosti ole onnellisia suhteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on somessa kaksi tuttua jotka ovat hehkuttaneet parisuhdeonnea jo sen 15 vuotta ainakin, ja jakaneet elämäänsä 20+
Se, että ovat tuttujasi, et voi millään mennä sanomaan tietäväsi tilanteen oikeaa laitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että ovat tuttujasi, et voi millään mennä sanomaan tietäväsi tilanteen oikeaa laitaa.
Juu ihan vaikka..Mutta jos siellä joku olisi odotellut penkkinsä reunalla heidän eroaan koska "kukaan ei ole onnellinen jos hehkuttaa onneaan somessa", niin 15 vuotta olisi saanut odotella, tähän mennessä
Somessa parisuhteistaan vouhkaavat ovat säälittäviä. Tietää heti, että ei mene suhteessa hyvin oikeassa elämässä.
Kumpi on siis säälittävää, yrittää toisen miestä selän takana vai keskittyä omaan parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sikoja.
Paitsi että kyseessä on nainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun 60-v työkaverinainen postailullaan jatkuvasti siirappisia päivityksiä.
Et osaa tuotakaan ajatella ilman palstaa?