Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisilla seksuaalisia tarpeita?

Vierailija
19.07.2026 |

?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy äidiltäsi.

Vierailija
2/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? Miksi ei olisi, paitsi poikkeavalla ihmisellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kilteillä ja kunnollisilla. Vain huonomaineisilla ja ne kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
4/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole.

Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää.

Vierailija
5/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätellen siitä, että klitoriksessa on kymmenkertainen määrä tuntohermopäitä verrattuna terskaan, naisten tarpeet ja nautinto on valtavasti suuremmat kuin miehillä. Johan tuon näkee moninkertaisesta orgasmistakin, tosin sinä et sitä tule näkemään, ap.

Ja samasta syystä rima korkeammalla ja kyky hillitä halunsa ovat suuremmat. Halu ei palvele mitään tarkoitusta huonon miehen läsnäollessa.

Vierailija
6/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on seksin jumalattaria, miehillä ei ole siitä aavistustakaan. Paitsi niillä viisailla miehillä, jotka opettelevat palvomaan sitä jumalatarta.

Vierailija
7/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on seksin jumalattaria, miehillä ei ole siitä aavistustakaan. Paitsi niillä viisailla miehillä, jotka opettelevat palvomaan sitä jumalatarta.

No nyt on feministinen meininki...

Vierailija
8/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätellen siitä, että klitoriksessa on kymmenkertainen määrä tuntohermopäitä verrattuna terskaan, naisten tarpeet ja nautinto on valtavasti suuremmat kuin miehillä. Johan tuon näkee moninkertaisesta orgasmistakin, tosin sinä et sitä tule näkemään, ap.

Ja samasta syystä rima korkeammalla ja kyky hillitä halunsa ovat suuremmat. Halu ei palvele mitään tarkoitusta huonon miehen läsnäollessa.

Naisten halut ovat keskimäärin miehiä huomattavasti pienemmät. Orgasmit keskimäärin voimakkaampia ja pitkäkestoisempia.

Vierailija
9/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy äidiltäsi.

Ja mummoltasi.

Vierailija
10/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Halut vain ovat  keskimäärin erilaisia kuin keskimääräisellä miehellä.

Minulla halut ovat ilmeisesti suuremmat kuin naisilla yleensä?, mutta olen siinä mielessä ihan tavallinen ihminen, että hoidan haluni huomattavasti mielummin yksin kuin että osallistuisin huonoon seksiin, jossa ne halut eivät tyydyty tai joka on muuten vastenmielistä, vaikka orkun saisinkin. 

Erityisiä läheisyyden tarpeita minulla ei ole. En esimerkiksi ole koskaan halunnut nukkua kenenkään kanssa, halailla, ottaa vastaan silityksiä tai hierontaa jne 

Eli sellainenkaan kaipuu ei aja toisen syliin. 

Mutta masturboin kerran tai kaksi päivässä, riippuu tilanteesta, ja jos on tarjolla oikeasti hyvää seksiä niin miksei koko päivä sitä jos aikataulu antaa myöten. 

Vierailija
11/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Halut vain ovat  keskimäärin erilaisia kuin keskimääräisellä miehellä.

Minulla halut ovat ilmeisesti suuremmat kuin naisilla yleensä?, mutta olen siinä mielessä ihan tavallinen ihminen, että hoidan haluni huomattavasti mielummin yksin kuin että osallistuisin huonoon seksiin, jossa ne halut eivät tyydyty tai joka on muuten vastenmielistä, vaikka orkun saisinkin. 

Erityisiä läheisyyden tarpeita minulla ei ole. En esimerkiksi ole koskaan halunnut nukkua kenenkään kanssa, halailla, ottaa vastaan silityksiä tai hierontaa jne 

Eli sellainenkaan kaipuu ei aja toisen syliin. 

Mutta masturboin kerran tai kaksi päivässä, riippuu tilanteesta, ja jos on tarjolla oikeasti hyvää seksiä niin miksei koko päivä sitä jos aikataulu antaa myöten. 

Onko nyt  kuumaa tunnetta..

Vierailija
12/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut nainen jo vuosia sitten ja viettänyt hieman hiljaiseloa seksin suhteen. Liiton aikana oli normaalia peiton heilutusta pikku kokeiluiden kera. Ero ei johtunut seksistä se vain hyytyi.

Eräs tuttavani kertoi innostuneensa alastonmallina olemisesta valokuvissa ja kertoi saavansa siitä uutta pontta elämään. Pidin sitä lähinnä hulluna kunnes jokin naksahti päässäni.

Otin yhteyttä hänen luottokuvaajaan ja varasin kuvauksen. Jalat notkuen meni studiolle. En olisi ikinä uskonut itsestäni sellaiseen, pidän itsenä lähinnä siveydensipulina ja en ole oikein pitänyt vartalostani. Kilojakin

on hieman kertynyt.

Kuvauksen aikana aloin kokea jonkin aivan uudenlaisen kiihotukset, jota en ole koskaan aiemmin kokenut. Tunne oli aivan omituinen ja vaikutti koko kehooni hyvin voimakkasti. En osaa sitä sen enempää kuvailla saati selittää.

Tämä kokemus johti siihen että innostuin kuvassa olemisesta niin paljon, että se tavallaan korvaa eräänlaisen seksikokemuksen ja olen löytänyt tästä itselleni voimauttavan tavan.

Kuvaustilanteeseen ei kuulu seksi.

Nainen ei siis välttämättä tarvitse itse aktia, vaan jokin hyvin vahva kokemus/tuntemus voi korvata kokonaisen seksielämän.

Vierailija
13/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin vähän tuntuu nykyään olevan.

Vierailija
14/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea, ei omaksua vaan lukea, tekele "Why Women Have Sex" jonka on raapustellut suurf⁢emakko Cindy Meston, tekele on yksi nykyf⁢emakkojen raamatuista. Tekeleen toiseksi raapustelijaksi on merkitty David Buss, joka on painavaa luokkaa edustava tutkija … tekeleen luettuaan voi ymmärtää miksi Buss antoi vetää nimensä lokaan. Meston oli muuten tekelettä raapustellessaan juurikin siinä iässä, 40+, jossa vaihdevuosiin liittyvä seks⁢uaalinen voimaantuminen naisilla tapahtuu. Tämä tekele tarjoaa jokaiselle miehelle erittäin arvokkaan informaatio-ikkunan syvälle naisen sielun syövereihin. Täältä: https://oceanofpdf.com/authors/cindy-m-meston/pdf-epub-why-women-have-s…

Vierailija
15/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jatkuvasti tekstejä ja kirjoituksia adminit, niin kirjoitan nyt pääsanoman japaniksi, niin sitä ne ei ymmärrä niin saa sanoa mitä just haluaa!

AI n avustuksella voi sit itse kääntää tekstin

Vierailija
16/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jatkuvasti tekstejä ja kirjoituksia adminit, niin kirjoitan nyt pääsanoman japaniksi, niin sitä ne ei ymmärrä niin saa sanoa mitä just haluaa!

Seikō o hinpan ni tanoshimu hito wa, tsuneni dankon o joseiki ni sōnyū suru koto ga, saikō no jōnetsu o umidasu hiketsu de aru.

Vierailija
17/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seikō o hinpan ni tanoshimu hito wa, tsuneni dankon o joseiki ni sōnyū suru koto ga, saikō no jōnetsu o umidasu hiketsu de aru.

Mikä tuossa oli mielestäsi jotenkin sensuroitavaa?

Vierailija
18/18 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset