Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin sinkkuryhmät

Vierailija
18.07.2026 |

Kerran julkaisin itsestäni niihin kuvan ja muutaman perustiedon kerroin itsestäni. Ei ainuttakaan tykkäystä eikä kommenttia. Kaikki muut miehet olivat saaneet paljon tykkäyksiä ja kommentteja vaikka heidän ilmoitukset eivät olleet yhtään sen kummempia kuin minunkaan. Lisäksi heidän itsestään kertomansa tiedot olivat täsmälleen samanlaiset kuin minun itsestäni kertomat tiedot. Ja heidän kuvatkin olivat täysin samantyyppisiä kuin minunkin kuvat eli naamakuva kotisohvalta. Silti he saivat vaikka kuinka paljon tykkäyksiä ja kommentteja naisilta mutta minun ilmoitukseen ei reagoitu millään tavalla.

Siis missä mättää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala… en tiedä. Harmillinen juttu. Joskus voi näköjään noinkin käydä. 
Kokeile itse vastailla muiden ilmoitukseen, jos et omaasi saa vastauksia 

Vierailija
2/5 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on. Ei välttämättä ole se sinun kohderyhmäsi siellä facebookin b-luokan kansalaisissa. Kokeile jotain muuta. Voi hyvinkin olla liian hyvä sinne, mikä antaa ns. huonot vibat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä kuvassa näkynyt jotain sotkua taustalla... Itse en ole sinkkuryhmissä, mutta jostain syystä Face nykyään heittää uutisvirtaan päivityksiä ryhmistä, joissa ei itse ole. Kerran heitti sinkkuryhmäpäivityksen, ääh, ilman mitään itsekritiikkiä sekin kuva otettu. Uteliaisuudesta klikkasin ryhmään, lähes kaikissa kuvissa jotain parannettavaa. Joistakin miehistä ja täytyy sanoa että myös naisista näki, että jonkinlaista mielenterveysongelmaa on. No, pitäisi olla siisti habitus, hymyä, tarkistaa ettei taustalla sotkuja ja sen sellaista.

Vierailija
4/5 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta se on. Ei välttämättä ole se sinun kohderyhmäsi siellä facebookin b-luokan kansalaisissa. Kokeile jotain muuta. Voi hyvinkin olla liian hyvä sinne, mikä antaa ns. huonot vibat. 

Näin on, kannattaa muistaa, että siellä eivät mainosta itseään ne penaalin terävimmät kynät.

Vierailija
5/5 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä ryhmiä seuraa niin sielä on huomionhakuisia yksilöitä ketkä julkasee itsestään kuvan jokatoinen päivä, tuskin koskaan edes menee näkemään ketää, kunhan haluaa viestibokseihinsa viestejä tunteakseen itsensä riittäväksi. Sit siel on trolleja ja luusereita loput ketkä vaan mollaa toisiaan ja naureskelee toistensa kuville. Se että sun kuva ei saanu mitään reaktioita, voi olla ihan hyväkin merkki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme