Miten nainen saisi laadukasta irtoseksiä?
Miten saisi kätevästi ja helposti, niin ettei tarvitse etsiä kauheasti ja jutella ja lämmitellä jotain miestä. Onko mitään maksullisia vaihtoehtoja? Olen kokeillut XU:ta, mutta en vaan kestänyt jutella niiden tampio miesten kanssa ja kuunnella heidän rehentelyjään. Olen siis keski-ikäinen (ikäisekseni) kaunis sinkkunainen. En ole mikään miesten vihaaja, ja jos tulisi sattumalta joku sielunkumppani vastaan, niin tottakai sitten kiinnostaa juttelut ja kaikki muukin. Mutta saako jostain pelkkää seksiä herrasmiehiltä.
Kommentit (6)
On maksullisiakin. Ilmoittelevat jopa internetissä.
Ongelma on siinä, että naiset eivät yleensä etsi seksiä noin kuin sinä. Miehet eivät tiedä kuka nainen haluaa pelkkää seksiä, ennenkuin juttelevat, jos he etenevät liian nopeasti, se on on useimmille naisille ongelma.
Irtoseksi ei koskaan ole laadukasta. Täysin epäkuranttia aina.
Vierailija kirjoitti:
Minulle se on usein laadukasta, koska teen siitä itse laadukasta enkä vain röhnötä suu auki selälläni ja syyttele muita seksin heikosta laadusta. Kannattaa kokeilla.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle se on usein laadukasta, koska teen siitä itse laadukasta enkä vain röhnötä suu auki selälläni ja syyttele muita seksin heikosta laadusta. Kannattaa kokeilla.
t. mies
Te homot olettekin aktiivisempia sängyssä, koska molemmat tiedätte, mistä mies pitää.
Saat vaikka minulta jos uskallat laittaa jonkun anonyymin yhteystiedon mihin otan kontaktin.