Nyt jyrähtää pääministeri Orpo: Olen aina ollut medioiden käytettävissä! Aina!
Pääministerin mukaan hän on ollut median käytettävissä, ja kaikki tiedot on annettu ja annetaan jatkossakin.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012150190.html
Yksipuolinen uhriutuminen Instagramissa selkiyttää tilanteen. Vahva johtaja.
Kommentit (8)
SAMAAN KASTIIN KUULUVAT MYÖS purra ja hallaaaaaaho ja co,,,,,eli persut ja kokoomuslaiset yhdessä !!!!!
Ei se osaa enää edes puhua totta. Puoluetoimistolta tuli nootti, että nyt korkki kiinni, onkivapa pois ja julkisuuteen, Milttonin Kanat kertoivat, että lymyily piilopirtillä on nyt väärä strategia. Runttari-Pete tämän jälkeen: olen aina ollut median tavoitettavissa - vaikka työpuhelin täynnä vastaamattomia yhteydenottopyyntöjä.
Kyllä, tämäkin on normaali ilmoitusasia.
orpo ja purra YRITÄMME PARHAAMME MUKAA A I N A VALEHDELLA SUOMEN KANSALLE
Kyllä, jos lehdistö on löytänyt Orpon piilo paikan Orpo on pakosta joutunut antamaan haastattelun.
Luulen ettei Orpo aivan kaikkea paljasta neuvotteluista ja neuvottelijoista, koska ne ovat liikesalaisuuksia. Orpon pitää olla ihan hissun kissun. Sen sijaan tulemme kuulemaan miten hallitus on päättänyt ja koska on päätetty paketista niin sen yksittäisestä sisällöstä ei ole voinut jäävätä erikseen itseään jääväämättä kaikesta muustakin, mikä olisi mahdotonta.
Kun tekee pakettiratkaisuja niin pakettiin voi piilottaa kaikenlaista, eikä mistään joudu vastuuseen. Pakettiin voi esimerkiksi piilottaa ehdollisen tuen ehdot ja keksiä ne sitten jälkeenpäin jos tarvitsee.
Pihallamme kelluskelee äskeisen kuuron jäljiltä kastematoja joilla on enemmän selkärankaa kuin hra Lapasella.