Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluaisi lomailla ollenkaan

Vierailija
16.07.2026 |

Olenkohan ihan outo. En erityisemmin pidä lomailusta. Pidän työstäni, arjen rutiineista, omista liikuntaharrastuksista. Lomalla toki voin tehdä näitä ja teenkin mutta mietin olisiko hyvä joskus heittäytyä täysin vapaalle. Jos ymmärrette mitä tarkoitan. Joku kahden viikon ulkomaanmatka olisi tosi vaikea. 

Elokuun alku on aina ollut mieleistä aikaa. Lapsena koulut alkoi taas, lomalla oli tylsää, opiskeluaikana pääsi taas opintojen pariin ja nyt työelämässä töihin (ja lapset päiväkotiin ja kouluun, huh). Eli olen aina ollut tällainen. 

Pystyn kyllä joustamaan näistä omista tavoistani ja nytkin olemme reissussa mutta huomaan ajatuksissani haaveilevan näitä arkisia tapoja ja aikoja. Koen huonoa omaatuntoa, kun nyt lomalla pitäisi niin nauttia tästä enkä osaa. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen. 

Ap

Vierailija
2/2 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut irtisanottiin loman aikana. Olin tuurannut yli vuoden muita työntekijöitä. Sitten piti lähteä lomalle itse koska minulla oli 65 lomapäivää. Sain palkan, lomarahaa 8000 euroa ja irtisanomisrahaa 11000 euroa. Sitten sain selville työkaverilta että minun tilalle oli otettu työntekijä. Soitin liittoon ja ne alkoi hoitaa asiaa, saan varmasti 40000 euroa korvauksia laittomasta irtisanomisesta. Olisin halunnut pitää työni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän