Moni autoilija ei noudata liikennesääntöjä lainkaan.
Itse olen nyt testaillut ajaessani monikaistaisella tiellä.
Siirryn vasemmanpuoleisimmalle kaistalle ja tiputan vaihtiin 5-10 km/h sitten katon että hidastaako viereisillä kaistoilla sääntöjen mukaan vai rikkovatko lakia ja ohittavat minut.
Jatkan tätä vielä sit yleensä kadun päähän eli sillä vauhdilla n. 15 minuuttia ja katson että pysyvätkö siellä missä kuuluukin.
Kommentit (12)
Et kyllä osaa APkaan.
Tuo on liikenteen häirintää tai liikenneturvallisuuden vaarantaminen jos teet sen motarilla.
Joka toisella naisautoilijalla on ulkonevat sisemmät häpyhuulet.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikealta ohittamista ole kielletty
Ei tuo ole edes mitään ohittamista, kun oikeaa kaistaa ajava auto ei tee minkäänlaista ohitusliikettä. Ap:n logiikalla suoraan ajavien pitäisi jäädä jokaiseen risteykseen odottamaan, että vasemmalle kääntyvät poistuvat omalta kaistaltaan.
Annan arvosanaksi 0/5
Vierailija kirjoitti:
Moottoritiellä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moottoritiellä on.
Eli ole, jos vasemmalla kaistalla on ap:n kaltainen este.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moottoritiellä on.
Tuo vaan ei ole ohittamista vaan suoraan ajamista :D
Itselleni liikenteessä on tärkein sääntö ärsyttää muita autoilijoita. Siihen on monia keinoja🙂
No kato mulla on kojelautakamera, että jos poliisilla on asiaa niin se on sulle jos menen ohi väärältä puolelta.
Kannattaisikohan avaajan opetella liikennesäännöt tai viedä ajokorttinsa heti suoraan poliisilaitokselle?
Noilla tiedoilla ja taidoilla ei kannata toisia neuvoa tai olla edes itse mukana autoliikenteessä.
Mulla on sattunut moisia monesti. Ajan oikeaa kaistaa vakionopeudensäädin päällä. Liikenteessä ei muita kun yks siellä kilsa edessä yksin ajelee ohituskaistaa. Sillä olis siis kilsa tolkulla aikaa ja paikkaa vaihtaa oikealle. Koittaa kuiten vaihtaa sitten kylkeen kun olen kohdalla,mutta se ei mua hätkäytä. Noin urpoilusta pääsee vielä juutuuppiin,mulla kamera. Ja noi on aina miehiä. Sit ne loppumatkan roikkuu perseessä. Ehkä inseli sitten.