Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää joidenkin pinnallisuus vaikka itsekään ei olla missi materiaalia.

Vierailija
15.07.2026 |

Luulisi että silloin olisi vaatimattomampi ulkonäön suhteen, jos ei itselläkään ole kompetenssia. Vai luuleeko monrt olevansa kauniimpia kuin on totuus? Itsehän voi tottua omaan ulkonäköön tai muistaa nuoruuden parempana. Varsinkin jos on saanut kehuja seksin tarpeisilta. Silti ei ole järkevää olla harhainen oman ulkonäön suhteen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Vierailija
2/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ole ymmärtänyt tätä ajatusmallia, missä kritiikkiä ei saa esittää ellei itse ole parempi.

Missiä ei saa kritisoida, ellei itse ole kauniimpi.

Messiä ei saa kritisoida jos ei itse ole parempi pelaamaan jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä arvostaa eri asioita kuin ulkonäkö ja "arvottavat" itsensä muilla perusteilla kuin sillä ulkonäöllä. 

Vierailija
4/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pentujen puheita...

Vierailija
5/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas ole ymmärtänyt tätä ajatusmallia, missä kritiikkiä ei saa esittää ellei itse ole parempi.

Miksi ketään pitäisi saada kritisoida? Pakko päästä aukomaan päätä jonkun ulkonäöstä tai urheilutaidoista millä tahansa kompetenssilla, tuo on ihan vain huonoa käytöstä. 

Aloitukseen - pinnallisuus on ihan vain erillinen luoteepiirre, joka ei liity ihmisen ulkonäköön millään lailla. 

Vierailija
6/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin ruma  että sinun pitäisi seurustella kanssani -asenne ei yleensä toimi. Ennen ihmiset ihan vain rakastuivat toisiinsa, eivätkä vinkuneet kenen pitää huolia kenetkin.

Vierailija
7/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä ensimmäinen asia mikä tulee mieleen tuossa on kateus. Eli jos ei itse ole lähellekään yhtä kaunis kuin se jota arvostelee niin eihän siinä mitään muuta voi oikeesti olla eli pitää päästä painamaan sitä toista alaspäin ja saa sit siitä jotain nautintoa. Voi ihmettä 🙄

Vierailija
8/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa helposti oikein kitkerältä kateudelta.

Vierailija
9/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallisen näköinen, olisiko minun pitänyt olla onnesta soikeana, kun minua lähestyi komea jännis? Sen sijaan, että en kiinnostunut yhtään. 

Vierailija
10/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen tavallisen näköinen. En kaunis, enkä ruma.

Vierailija
11/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn, mikä on tarkoitus tällaisellä? Tuleeko itselle parempi mieli, jos jollekin jossain tulee paha mieli siitä, ettet pidä hänen nenästä tai jalkapallosta? Minusta tuo on ihan vain kiusaamista. 

Vierailija
12/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa turhaa kritiikkiä, jonka ainoa tarkoitus on loukata sitä kritiikin kohdetta, sekä rakentavaa kritiikkiä, josta voi olla jopa hyötyä, jos mukana on todellinen, objektiivisesti arvioiden järkevä kehitysehdotus. 

Valtaosa nettikritiikistä on tuota ensimmäistä. Ja jokainen voi kohdallaan miettiä, onko sellaista tarpeen sanoa tai kirjoittaa, mikä on tarkoitettu käytännössä vain ja ainoastaan loukkaamaan kohdetta. 

Vierailija
13/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pinnallisuus ja viehättävä ulkonäkö ole toisiinsa sidottuja ominaisuuksia. Tunnen ainakin naisen, jota ei (tietyissä rajoissa) vaikuta kiinnostavan poikaystäviensä ulkonäkö, pituus, ikä, pukeutuminen tai taloustilanne. Edes hetkellisesti alentunut hygienia ei  tunnu haittaavan. Näyttää riittävän, että seura on viihdyttävää. 

Vierailija
14/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan