Aiva vaan väsyttää. 8h unet, 1h päiväunet ja taas vois mennä nukkumaan
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Raudanpuute
Sitä on ollut kyllä, nyt ferrit yli 30. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raudanpuute
Ei riitä. Pitäisi olla yli 70. Täällä kehitysmaassa on ihan oudot suositukset. Muissa länsimaissa rajana pidetään juuri tuota 70. Mielellään 100.
Älkää kehdatko valittaa. Vaihtaisin elämäni tuollaiseen ihan milloin tahansa. Viime keväänäkin kävin varmaan 5 kertaa lääkärissä valittamassa unettomuudestani. Nukun noin 3 tuntia yössä, kaikki yli sen on plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää kehdatko valittaa. Vaihtaisin elämäni tuollaiseen ihan milloin tahansa. Viime keväänäkin kävin varmaan 5 kertaa lääkärissä valittamassa unettomuudestani. Nukun noin 3 tuntia yössä, kaikki yli sen on plussaa.
Kiinnostaisi tietää, miten lääkäri auttoi vai auttoiko ollenkaan? Itse sain käskyn ottaa melatoniinia (jota jo söin) ja mennä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raudanpuute
Ei riitä. Pitäisi olla yli 70. Täällä kehitysmaassa on ihan oudot suositukset. Muissa länsimaissa rajana pidetään juuri tuota 70. Mielellään 100.
Täytyy jatkaa raudan popsimista, hitaasti kyllä nousee :(
Vierailija kirjoitti:
Syötkö hyvon
Nyt on kyllä vähän ruokavalio rupsahtanut eli petraamisen varaa on siinäkin.
Kilpirauhasen vajaatoiminta voi väsyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, miten lääkäri auttoi vai auttoiko ollenkaan? Itse sain käskyn ottaa melatoniinia (jota jo söin) ja mennä nukkumaan.
Minuakin kiinnostaa kun oon vuosia tapellut imovane reseptistä ja oon joutunut siirtymään katukauppaan että saan edes joskus nukutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Kilpirauhasen vajaatoiminta voi väsyttää
Kiitos. Sekin tarkastettin,olivat arvot ok.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama mutta ei se jatkuva väsymys ja liikaunisuuskaan upeaa ole. Koronan jälkeen kuukausitolkulla kahdet päiväunet ja kymmenen tunnin yöunet, voimat totaalisen loppu silloinkin.
Saitko lääkäristä apua? Edes ketipinor reseptiä?
Unettomuuden hoito on ala arvoista tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain parikymmentä tablettia zopinoxia ja toteamuksen, että kaikkia unihäiriöitä ei edes voida parantaa, tämän siis järjestyksessä viidenneltä lääkäriltä alle puolessa vuodessa. Päätinkin jäädä nyt kesällä työttömäksi, kun en vain pysty keskittymään ammatissani, jos en ikinä nuku puoltakaan siitä mitä pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Etkö saanut lääkitystä ubettomuuteen, ei kolme tuntia unia riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama mutta ei se jatkuva väsymys ja liikaunisuuskaan upeaa ole. Koronan jälkeen kuukausitolkulla kahdet päiväunet ja kymmenen tunnin yöunet, voimat totaalisen loppu silloinkin.
Saitko lääkäristä apua? Edes ketipinor reseptiä?
Unettomuuden hoito on ala arvoista tässä maassa.
Olen syönyt ketiapiiniä jo lähes 20 vuotta ja sen teho on laskenut lumelääkkeen tasolle jo ainakin 10 vuotta sitten. Tämän myös myönsi se viides lääkäri, nuo kaikki lääkkeet menettävät ajan myötä tehonsa.
Mitäs muuta Valikselle?