Jos joku kysyy mitä tekee ammatiksi, sopimattomassa paikassa?
Mitä kannattaisi vastata? Jos ei halua vastata sille henkilölle. Jos on turhaa utelua, ei hyvä tarkoitus.
Kommentit (13)
"Teen tulitikkuihin päät. Ei ne päät jotka syttyvät, vaan sen pään josta pidetään kiinni."
Vastaan ihan rehellisesti olevani kirjanpitäjä. Niin tylsä ammatti, ettei ketään kiinnosta tuon enempää.
Mikä ihme tuollainen tilanne voisi olla? Minä olen aina ollut ylpeä työstäni.
Kerron missä työskentelen, en sitä mitä teen. Siitä ne saa heti väärän mielikuvan.
Sanon, että olen maksullinen nainen. Useimmat eivät kysy lisää.
Minkälaisesta ammatista on ap kyse, en utele vaan pointteria: poliisi, lähäri, palomies .... seksiala?
Vastaisin, et käyn töissä, saan palkkaa; mulla on vaitiolovelvollisuus.
(taisin joskus nuorena, baarissa vastata noin; oli sairaalapuolen hommissa, IT-puolella, koodarina + muuta).
Aikoinaan jenkkifirma takana; piti allekirjoittaa "confidential agreement" eli vaitiolovelvollisuussopimus. Kuulin, et jenkit ottaa ne sopimukset tosissaan; ei kannata leikkiä - ne voi haastaa käräjille: legioona asianajajia, niin meikäläistä vietäis kuin pässiä narussa. Ja meillä kun on luovutussopimus - ne mahdolliset käräjät käydään siellä eikä täällä. Otin sen kyllä niin tosissani.
Älkää ihmiset ainakaan hautajaisissa kyselkö tuollaisia. Terveisin työtön.
Vastaan aina työskenteleväni ilotalossa pianistina. Ei ole kukaan kysellyt tarkemmin.
Ei mitään.