Mitä helppohoitoisia kalusteita teillä on lasittamattomalla parvekkeella?
Kalusteet, jotka kestää sadetta, talvea ja kuivuu nopeasti. Onko sellaisia? Ideoita kaivataan.
Kommentit (9)
Metallituolit ja lasipöytä rottinkia, muovia ei sitä haperoa oikeaa rottinkia.
Joku puutarha pöytä ja tuolit. Puuta. Nakkaan roskiin ja ostan uudet kun alkaa vaikuttaa entisiltä. Mä en omista yhtään kalustetta jota mä jotenkin huoltaisin tai joka tarvis jotain hoitoa. Mulle kalusteiden hoitoa on se että hoidan kausteen kämppään, siitä aikanaan roskiin ja uuden tilalle.
On mulla,mut enhän mä materiaalia tai en edes kauppaa muista.
Polyrottinkinen kulmasohva kangastyynyillä, ruokaryhmä polyrottinkia ja metallia, pari pientä metallipöytää ja kaislamatot.
Kangastyynyt laitetaan sateen ajaksi vedenpitäviin säilytyskasseihin, ja matot käännetään pois parvekkeen reunalta.
Talvella matot ja sohvatyynyt säilytetään varastossa, ja muut kalusteet pinotaan yhteen kasaan ja peitetään kuivina pressulla.
Vanha melamiinipintainen sohvapöytä. Vahvistin jalat, ja käytän sitä makuualustana. On ollut monta talvea jo.
Piti lyödä se klapeiksi, mutta parveke olikin sen oikea paikka. Niin menee se myös pöytänä
Laittaisin puiset puutarhakalusteet ja huoltaisin niitä, jokin tuoli pehmusteineen jossa hyvä istua ja vaikka nukkua. Muovi menee huonoksi pakkasessa. Riippuu parvekkeen koosta mitä sinne mahtuu.
Parveke on kyllä turha asia, siitepölyä tulee vaikka onkin lasit, niitä ei vaan voi pitää suljettuna kun tulee liian kuuma. Jos ei ole laseja, kaiken pitää olla sään kestävää.
30v vanhat perusmäntyiset pihakalut. Kestää ja kestää.
Metallituolit ja -pöytä.