Mina olen paha ihminen! Pyysin ihan Jumalalta anteeksi kaikkia tekojani, myos sellaisia, joista en ole tajunnut niiden olevan pahoja tekoja.
Kärsin hirveästä masennuksesta ja ahdistuksesta, ette voi ymmärtää sitä ahdistuksen suuruttaa, mikä minulla on.
Jumala tuntuu jotenkin unohtaneen minut ja minut on hylätty yksin tämän kauhean kriisin keskelle. Olen jo yli vuoden ollut ihan siinä pisteessä, että tehdäkö itsari, vai eikö tehdä.
En sitä kuitenkaan tee, koska haluaisin kuitenkin sinne taivaaseen mennä, en helvettiin, koska tämä maan päällä olo on minulle kuin helvetissä olisi tai ainakin helvetin esikartanossa.
:´(
Tulis vaikka syöpä, joka sitten veisi minut pois.
Kommentit (23)
Tarvitset ihan asiallista apua! Tilaa aika lääkärikeskuksesta psykologille, jos et kehtaa mennä terveyskeskuksen kautta! Hän ohjaa sinut sitten eteenpäin, voit hyötyä masennuslääkkeistä ja niin edelleen.
Voimia!!!! Ja unohda tuollaiset, että ahdistuksesi johtuu jostain synneistä, joita et edes tiedä tehneesi!!
Ihminen toimii eri tilanteissa niin kuin parhaaksi arvioi! Niin kuin yhdessä lehtijuttussa psykologi sanoi kauniisti, että hän on työssään nähnyt kaikenlaista, mutta yhtä ei ole nähnyt. Ja se on ihminen, joka pyrkii tekemään muille pahaa. On vain ymmärtämättömyyttä, väärää tietoa ja niin edelleen.
ja syntejäsi, sillä yksi Jeesus Kristus on syntiemme sovittaja, hän on ristinkuolemallaan sovittanut kaikki syntimme. Sen jälkeen sinun ei tarvitse huolehtia niistä, KAIKKI, siis ihan KAIKKI syntisi on sovitettu, eikä sinun tarvitse enää murehtia.
Käännä kasvosi kohti Jeesusta, mitä pienemmäksi sinä tulet, sitä suuremmaksi tulee Jeesus sinussa. Älä anna sielunvihollisen laukoa syytöksiään, sillä syntisi on sovitettu, kun olet pyytänyt syntejäsi anteeksi Jeesukselta ja olet aivan putipuhdas Jumalan silmissä.
Jumala rakastaa sinua, anna Jumalan rakkauden parantaa sinut.
Ja yksin Jeesus on vastaus synnin ongelmaan, koska Jeesus on sovittanut kaikki ihmiskunnan synnit. Ap on tajunnut asian, joita synnissä vielä rypevät eivät ole tajunneet. Me olemme syntisiä, koska meissä on synnin siemen ja kun ihminen antaa tälle synnille tilaa, se valtaa ihmisen kuin syöpä. Siksi maailmassa on pahuutta, kaikki pettämiset, varkaudet, petokset, valehtelut, pedofiliat ovat seurausta siitä, että ihminen on valinnut pahuuden, vaikka hän olisi voinut valita toisinkin. Pahuus on ikäänkuin imaissut ihmisen mukanaan.
Niin kauan kun ihminen ei ymmärrä olevansa syntinen ja tarvitsevansa synneille sovitusta, niin kauan synti pitää häntä otteessaan.
Jumalan tahto on, että me eläisimme hänen lakiensa mukaan, koska Jumalan laki suojelee meitä. Jos ihmiset eläisivät Jumalan tahdon mukaan, maailmassa ei olisi pahuutta.
Tajuatko uskovainen ollenkaan VASTUUTASI. Mitä väärää siinä on, että ap käy hoidattamassa masennuksensa?! Ap on jo vuoden verran koettanut pyydellä anteeksi pahuuttaan ja syntejään, ja selkeästi se keino ei nyt toimi. Ap:llä on todennäköisesti täysin maalliset syyt masennukselleen, ja tämä tämmöinen vain ihan turhaan pitkittää hänen kärsimystään. Päinvastoin, kun päälle lisätään vielä syyllisyys joka tulee tuollaisesta mitä toitotat, jos siis ei simsalabim parannukaan kun pyytää, niin se voi totisesti katkaista kamelin selän. Että pistää vihaksi!!!!
Ap puhuu itsemurhasta. Nyt ap ammattiauttajalle!
Tiedän miltä tuntuu olla masentunut, se on ihan kauheaa. Ap, voit saada apua ja parantua, minäkin olen parantunut!
syntien anteeksi anomisia. Huoh. Kylläpä suutuin. On vaan vähän herkkä aihe, koska viime päivät olen ollut niin, niin iloinen siitä, ettei koko ajan enää ahdista ja tunnu ihan kaamealta!
Eli ap, toivoa on :)!!! Vaikka minäkin olin masentunut noin 6 vuotta! Ajattele!
Kyllähän se tosiasia on et kun elämä oikein kaataa murhetta niskaan, niin kyllä sitä voi tulla kelle tahansa kauheita ajatuksia mieleen. Mä itse aina aattelen siellä synkän pimennon keskellä et eikö mulla todella ole mitään syytä elää. Ja kyllähän niitä syitä on vaikka kuinka paljon, mut tärkeintä onkin se oma jaksaminen ja usko elämään.... siis parempaan sellaiseen. Onko sinulla perhettä tai lapsia?
Olen uskovainen, jolla on kahdesti ollut niin paha masennuskausi, että mietin tosissani itseni tappamista. En sit kuitenkaan voinut, ihan vain sen takia, että halusin taivaaseen.
Masennuslääkkeissä ei ole mitään pahaa. Jumala on antanut meille lääketieteen, jotta sitä käytettäisi hyvään. Mikä on parempi hyvä kuin parantaminen? Suosittelen lämpimästi terveyskeskuksen puoleen kääntymistä.
Sinä olet pyytänyt syntejäsi anteeksi. Jeesuksen nimessä ja veressä sinä olet saanut ne anteeksi. Jumala ei enää tekojasi muistele. Kiusaaja varmasti muistaa ja muistuttaa, mutta Jumala ei muistele. Voit luottaa tähän.
Ja että on olemassa oikea ja väärä, vaikka tämän lopun ajan maailma yrittää kovasti hokea, ettei ole mitään oikeaa ja väärää.
Synti on sitä, että tulee himo tehdä jotain jonka tietää vääräksi, pettää, valehdella tai varastaa ja sitten kuitenkin tekee sen. Omatunto on se, joka varoittaa meitä synnistä. Kun ihminen tarpeeksi kauan tekee väärin, hän tulee ikäänkuin imaistuksi pahuuteen, siksi ei pidä ihmetellä miksi tämä maailma on täynnä pedofiilejä, pettäjiä ja varastajia, he ovat paaduttaneet omantuntonsa.
Ymmärrättekö kuinka vakavaa synti on se, se todella tuhoaa ihmistä.
Mutta ihmiselle on olemassa pelastus. Jeesus Kristus, hän on ristinkuolemallaan sovittanut kaikki syntimme. Jokaisen joka pyytää syntejään anteeksi Jeesukslta, saa sovituksen ja uuden elämän Kristuksessa.
Apn ei pidä huolehtia mistään, jos hän on pyytänyt syntejään Jeesukselta anteeksi, hän on saanut kaikki syntinsä anteeksi ja hän voi olla turvallisella mielellä. Hän on täysin puhdas Jumalan edessä.
Ainoa, joka voi vapauttaa ihmisen on Jeesus Kristus. Sillä hän on tie, totuus ja elämä.
Voisittekos selittää, että miksi niitä syntejä pitää enää pyydellä anteeksi jos ne kerta on jo annettu anteeksi??
Mä en vaan tajua tota kristinuskoa yhtään.....
Miksi Jeesus ei taiokaan pahaa oloa pois? Kun tuo yksi sitä niin lupaa.
jotka kaikesta huolimatta vahvistavat meitä ja uskoamme. Mitä pienemmäksi tulemme sen suuremmaksi tulee Kristus meissä. Kristus kantaa sinua ja varjelee sinua. Muistathan sen tarinan miehestä, joka ihmetteli miksi elämänsä vaikeimmissa vaiheissa hiekassa näkyivät vain yhdet jalanjäljet. Silloin Jumala oli kantanut häntä.
Minä uskon ap. että olet kuitenkin vakaalla pohjalla, koska sinulla on usko. Lue paljon Raamattua ja psalmeja, saat niistä hengen ravintoa, joka auttaa eteenpäin. Ja muista, että olet matkalla valoa kohti. Ajattele Kristusta, kuinka hänkin joutui kärsimään meidän tähtemme, myös jokainen Kristuksen seuraaja joutuu elämässään kantamaan samaa ristiä. Se kuuluu asiaan. Sinulla on kuitenkin varjelija ja suojelija kanssasi, elämäsi jokainen päivä.
Ja ota myös yhteyttä terveyskeskukseen, kuten monet täällä jo ovat sinua neuvoneet. Masennus on fyysinen sairaus, johon on olemassa tehokkaat lääkkeet aivan kuten mihin tahansa sairauteen. Jumala antoi lääketieteen avuksemme, sillä hän loi ihmisen viljelemään ja varjelemaan ja käyttämään maailmaa.
Vierailija:
Miksi Jeesus ei taiokaan pahaa oloa pois? Kun tuo yksi sitä niin lupaa.
Kristuksen seuraajat ovat aina tämän maailman vihaamia ja vainoamia. Koska tätä maailmaa hallinnoi paholainen, jolle Jeesus ja Jeesuksen seuraajat ovat vihollisia.
Mutta jokainen Jeesukseen uskova on matkalla valoa ja taivasta kohti, jossa ei ole enää syntiä, pahuutta eikä kuolemaa.
Eli miksi pitää pyytää syntejään anteeksi, jos ne kerran ovat jo anteeksi annetut?
Vierailija:
Voisittekos selittää, että miksi niitä syntejä pitää enää pyydellä anteeksi jos ne kerta on jo annettu anteeksi??
Mä en vaan tajua tota kristinuskoa yhtään.....
Ap. ja jokainen, joka on pyytänyt syntejään anteeksi Jeesukselta ja on ottanut Jeesuksen vastaan elämäänsä, on täysin puhdas synneistä Jumalan edessä ja pääsee taivaaseen.
No, kyllä melkeen jokaisessa kristityn viestissä oli käsky, että pyydä anteeksi syntejäsi.
Ja totesitpas sinäkin viestissäsi, että niitä " täytyy" pyytää anteeksi..
Eli miksi täytyy pyytää anteeksi jos on kerran synnitön Jeesuksen ristiinnaulitsemisen myötä....??
Ja anellaan rukouksissakin syntien anteeksiantoa: " anna meille meidän syntimme anteeksi..."
Niin siis ap:n ei pidä enää pyydellä menneitä syntejään anteeksi, koska hän on saanut ne jo anteeksi. Toki jos hän tekee uusia syntejä ja lankeaa, hän tuo taas ne Jeesuksen Kristuksen veren eteen puhdistettavaksi ja saa ne jälleen anteeksi. Uudestisyntynyt kristitty tunnistaa synnin ja synnin tuhoavuuden ja tietää olevansa vastuussa kaikista teoistaan yksin ja vain yksin Jumalalle, siksi hän ei halua langeta, mutta koska me elämme tässä syntisessä maailmassa ja meissä on synnin siemen, myös kristityt lankeavat. Kristittynä oleminen on jatkuvaa taistelua vanhan, maailmallisen, syntisen luonnon ja uuden elämän välillä. Kristyt ovat kahden maan kansalaisia, taivaan ja maan kansalaisia.
Jokainen syntejään anteeksi pyytänyt on saanut synnit anteeksi. Synnin seurauksesta syntien anteeksisaaminen ei kuitenkaan vapauta, koska ne ovat aiheuttaneet tuhoa itsessä, toisissa ja ympäristössä. Jos esim. olemme pettäneet aviopuolisoamme tai varastaneet jotakin, joudumme kantamaan synnin seuraukset. Pahasta seuraa ainaa pahaa ja hyvästä hyvää. Ainoa keino päästä eteenpäin on pyytää vilpittomästi anteeksi niiltä keitä vastaan olemme rikkoneet. Ja jos joku pyytää meiltä vilpittömästi anteeksi, meidän on myös annettava anteeksi, koska taivaan Isäkin on antanut meille anteeksi meidän kaikki syntimme.
Vierailija:
No, kyllä melkeen jokaisessa kristityn viestissä oli käsky, että pyydä anteeksi syntejäsi.
Ja totesitpas sinäkin viestissäsi, että niitä " täytyy" pyytää anteeksi..
Eli miksi täytyy pyytää anteeksi jos on kerran synnitön Jeesuksen ristiinnaulitsemisen myötä....??
Ja anellaan rukouksissakin syntien anteeksiantoa: " anna meille meidän syntimme anteeksi..."
eli synnintuntoon ja tulee ensimäisen kerran Jeesuksen luo ja pyytää syntejään anteeksi, hän saa kaikki syntinsä anteeksi ja uuden elämän.
Vanhoja syntejä ei tarvitse siis enää pyytää anteeksi. Toki meidän tarvitsee vielä täällä maailmassa pyytää anteeksi niiltä, joita vastaan syntimme on rikkonut, korjataksemme syntimme jälkiä täällä maailmassa.
Puhuin syntien pyytämisestä anteeksi, koska syntejä pitää pyytää anteeksi nimenomaan Jeesukselta, Jumalan yhdeltä persoonalta ei Jumalalta. Jeesus on syntiemme sovittaja ja välimies Jumalan ja ihmisen välillä. Jumala on niin pyhä, että hän ei hyväksy syntistä ihmistä luokseen ilman Jeesuksen sovitustyötä.
Monella kristityllä voi olla niin herkkä omatunto, että hän pyytää anteeksi syntejään yhä uudelleen ja uudelleen. Lisäksi paholainen on koko ajan syyttämässä meitä synneistämme, vaikka olemme pyytäneet ja saaneet syntimme anteeksi. Mutta jos ap. on pyytänyt syntejään anteeksi Jeesukselta, hän on saanut ne jo anteeksi ja hän on täysin puhdas Jumalan silmissä.
ja pyytää anteeksi myös niiltä ihmisiltä, joita olet loukannut. Sitten katselet maailmaa jatkuvasti sillä silmällä, voisitko antaa sille jotain, niin kyllä se tilaisuus sieltä tulee.
Masennus ja synnintunto on vasta puolitiessä. Pääset myös parannukseen.