Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua huvittaa ihan alyttomasti kun stringien kayttajat perustelevat etta kayttavat niita koska tavispikkarien saumat nakyvat housujen lapi. No stringit nakyy sitten koko takakappale

Vierailija
21.05.2007 |

ja nauhaa pitkälti persvakoon ja samoja ihmisiä ei yhtään haittaa...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät hierrä, jos ostaa sopivan kokoiset. Jos stringit hiertää, on takuuvarmaa, että ne ovat liian pienet.

Vierailija
2/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on ihan super epämukavat! " tavalliset" piokkarit ruttaantui aina kävellessä peounrakoon ja puristi siellä. Stringit ovat ainakin minulle paljon mukavammat. Mutta se saattaa johtua myös pepun hyppyri mallista. Jospa suomalaiseen lättäpeppuun sopii sitten paremmin ne " tavallisest" . vaikka en ole kyllä omassa tuttavapiirissä enää kenelläkään nähnyt moisia!

Itse olen käyttänyt stringejä harrastukseni takia jo ensimmäisen kerran 10 vuotiaana ja tykästyin niihin jo silloin. Harrastan taitoluistelua ja " tavallisetsen" pikkuhousujen piilottaminen puvun alle oli vaikeaa ja ne oli erittäin epämukavat luistellessa. Siksi minusta on tosi hassua kun jotkut pitää stringejä seksi housuin kun minusta ne on vain tuhat kertaa mukavammat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pyyhi persettä lainkaan ? YÖK.

Vierailija
4/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks, tai sitten ne stringien vastustajat omistavat niin suuren ahterin, että stringit katoavat sinne.

Vierailija
5/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai naruja. hameen kanssa pidän, jos ei ole sukkiksia. onko muita?

Vierailija
6/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

metallimude:

mutta josksus hameen aknssa voi olla ilman.

Vierailija
7/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullut koskaan valkovuodosta?

Vierailija:

Ihmetyttää, miten jollain voi olla niin likainen takapuoli, että housutkin likaantuu???

Yöks, tai sitten ne stringien vastustajat omistavat niin suuren ahterin, että stringit katoavat sinne.

Vierailija
8/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan vaan sen takia, että ne on kaikista parhaimmat päällä. Ja juuri niinku joku toinenki tuolla sanoi, että niitä todellakin on monenlaisia. Kyllä olen itsekin erehtynyt ostamaan muutamat niin hirveät kapistukset että eipä oo tullu montaa kertaa päälle laitettua. Mutta kun koko ja malli on oikea niin mitkään muut alkkarit ei niitä voita. Ennen käytin tavisalkkareita ja nytkin sellasia käytän joskus kuukautisten aikaan jos pidän sidettä kuukupin varmentimena voimakkaan vuodon päivinä. Ja voi että ne tavisalkkarit ahdistaa! Siis mikä ihana tunne se onkaan kun saa taas laitaa stringit jalkaan... olo kuin ois alasti :) Mulla ei ainkaan koskaan mee ne paskaseksi (vaikka pari pukamaakin omistan) eikä ne mun housuista ainkaan paista läpi ;)

Vierailija
9/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä johtuu sitten musta . Mulla on tukevasti TAI - malli käytössä . Tosin eroottisen iltoihin löytyy parit stringit , mutta nehän ovat vain hetken päällä " miehen iloksi " ....

Vierailija
10/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tosiaan tavan pikkarit ole just siks kivat, kun näkyy läpi aika kivasti. Ite tykkään stringeistä jalassa, oikein huomaamattomat ovat ja mukavan tuntuiset. Ei vaan kannata L-kokoisen ängetä itseään S-koon stringeihin, sillon varmasti hiertää jos näin toimii :P

Vierailija
11/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihqua.

metallimude:

Vierailija
12/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama mitä mulla on jalassa, mutta siitä haluan pitää huolen, että ne pikkarit tai stringit ei näy farkkujen alta. Hitto mä tänäänkin tuossa apteekissa " nauroin" yhtä noin 35-vuotiasta naista. Sillä oli farkut ja se istui siinä apteekin " resepti" tuolissa toinen jalka toisen päällä ja toinen pakara hiukan ylempänä, sillä lailla vinosti. Ja mitä sieltä palastuikaan. Ah, viininpunaiset pitsipuuvilla stringit. Ja molemmat peppun puolikkaat... Koomisinta, että tämä nainen ei kyllä itse tiedä miten paljon hänen peppunsa sieltä joka päivä istuessaan näkyy.. Äklöä!!

Oli siinä monella papalle silmät hyvin tiiviisti tuon tyttelin pepussa.. Hmmm, varmaan odottivat, että pääsevät niistä kahdeksasta kassasta juuri tuolle samalle kassalle... ;O)

Vierailija
13/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää niitä hiertäviä " kakkanaruja" ?

Vierailija
14/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallisia pikkuhousuja joissa on vielä matala vyötärö JA NIISTÄ EI JÄÄ MUTTEN PAKARAAN SITÄ kinkut ja kalkkunat erottavaa rajaa.

Vierailija
15/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan halkaistut perseenkannikat. :)

Vierailija
16/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mallisia pikkuhousuja joissa on vielä matala vyötärö JA NIISTÄ EI JÄÄ MUTTEN PAKARAAN SITÄ kinkut ja kalkkunat erottavaa rajaa.

Vierailija
17/17 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin ennen pelkästään tavallisia pikkareita. Huvikseni koitin stringejä ja huomasin, että ovatkin hyvät. Nyt oon pari vuotta käyttänyt niitä pelkästään ja ehtinyt ostaa vaikka minkälaisia. Niissä todellakin on eroja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä