Bible tessalonikassa Kreikassa
Oli ensimmäisiä seurakuntia ja siellä oli miehiä jotka käyttäytyi sopimattomasti. Ja heistä tuli valituksia myös apostolien korviin . Apostolit nuhteli juuri näitä miehiä käyttäytymään kunnolla . Oli monenlaista syntiä . Apostoli kehotti näitä miehiä tekemään asioita oikein ja kunnolla . Kuten tienaamaan itse ja syömään omaa leipäänsä eikä olla rasitukseksi muille. Miehen kuuluu huolehtia perheestään myös vanhemmistaan. Tämä alkuseurakunta Kreikassa 2026 vuotta sitten siellä . Älä siis puuhastelee laittomia ja tee töitä niin et rasita muita . ( Avustusruoka ja vaate oli olemassa jo tuolloin mutta nämä miehet eli KURITTOMASTI ja olivat terveitä ). Käy siis koulut hanki ammatti älä kiusaa muita oli nuhteli näille miehille silloin siellä. ) MIEHILLE .
Kommentit (7)
Olen käynut Thessalonikissa, on Kreikan 2. suurin kaupunki.
Jassu vaan.
Ala vaan palautella varastettuja ja korvata . Vaatteet kassit kamerat kännykät . Korut. Huonekalut . Autot. KURITTOMASTI eläneet ! Kellot radiot varastettua ! Kehtaatte . Sinä olet se jonka ei syömänkään pidä mokomakin rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Jassu vaan.
No ei ollut uuden testamentin aikaan ja siellä jo silloin oli näitä rosvoja seurakunnassa . Jotka syö muiden lautaselta ilmaiseksi.
Ortodoksit kun palauttaa varastamansa rahat ihmisille ja luterilaisille , siitä on hyvä aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu vaan.
No ei ollut uuden testamentin aikaan ja siellä jo silloin oli näitä rosvoja seurakunnassa . Jotka syö muiden lautaselta ilmaiseksi.
Samalla matkalla käytiin laivalla kiertämässä Athos-vuoren rantaa, sinne ei naisia päästetä muuten käymään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu vaan.
Samalla matkalla käytiin laivalla kiertämässä Athos-vuoren rantaa, sinne ei naisia päästetä muuten käymään...
💜💜
Ja te jotka ostatte varastatte myytte varastettua käytettyä ja myös alushousuja varastatte , kenkiä , leivän paahtimia jne te juuri olette näitä kurittomia. Huumeet. Te .