Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä et elämässäsi saanut? Mikä meni pieleen? Mikä tuotti pettymyksen? mikä ei toteutunut?

Vierailija
07.07.2026 |

Mikä asia elämässäsi on mennyt pieleen? 

Mitä et saanut tai mikä "tavallinen"* asia ei ole toteutunut?

Minulla se on parisuhde. 

En vain ole saanut parisuhdetta, ja olen jo keski-ikäinen. Haaveilen hyvästä parisuhteesta ja kumppanuudesta.  Toiset eroavat pitkästä hyvästä liitosta ja löytävät pian uuden hyvä suhteen. Kyllä se kirpaisee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän keskittyä niihin asioihin mitkä ovat hyvin, en jaksa velloa negatiivisuudessa.

Vierailija
2/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut kumppania. Olen potentiaalisten ehdokkaiden silmissä täysin näkymätön. En enää edes toivo. Lähinnä odotan että elämä loppuisi. Onneksi tänne ei tarvitse syntyä uudelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän keskittyä niihin asioihin mitkä ovat hyvin, en jaksa velloa negatiivisuudessa.

Se ei ollut kysymys. En vello negatiivisuudessa. Kysyin vain, mikä ei elämässäsi toteutunut. Olin kiinnostunut kuulemaan, millaisia asioita muut sanovat. Kaikilla varmasti on ollut toiveita ja unelmia tai ajatuksia siitä miten elämä menee. 

Tietoisesti en myöskään maininnut niitä hyviä asioita, koska sekään ei ollut keskustelun aihe. 

-ap

Vierailija
4/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mennyt pieleen...köyhyys on pahinta mitä elämässä voi vaan olla..ja se s-tana on osunut omalle kohdalle..no money,no honey..

Vierailija
5/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut kumppania. Olen potentiaalisten ehdokkaiden silmissä täysin näkymätön. En enää edes toivo. Lähinnä odotan että elämä loppuisi. Onneksi tänne ei tarvitse syntyä uudelleen. 

Se onkin hassua, koska on myös valtavasti miehiä ilman kumppania. Silti suhteita on vaikea muodostaa. Kai se on tämä nykyaika. 

Itse kyllä uskon jälleensyntymään, ja ajatuksenakin se on miellyttävä. Ehkä se enemmän luo itselle ajatusta siitä, että tässä elämässä piti tämmöisiä asioita käydä läpi. (Vaikeuksia nimittäin on riittänyt.) 

-ap

Vierailija
6/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rakkaus ja parisuhde

2. Arvostus omana itsenäni

Vierailija
7/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla työpäivän jälkeen yksin ja hiljaa. Ei onnistu. 

Vierailija
8/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään haluamaani saanut. Kaikki meni pieleen. Joka asia tuotti pettymyksen. Mikään ei toteutunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi