Mihin tuhlaisin kesälomarahat 2400€?
Tänään kävin ruokakaupassa kaupassa mutta ei mennyt kuin 84€.
Kommentit (10)
Minä otin vapaana mutta saa nähdä ehtiikö pitää koskaan. Tarkoitus oli tehdä toista työstä mistä saa vähän enemmän.
Mitäpä jos laittaisit ne rahat ihan vain säästöön. Niin minä ainakin tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos laittaisit ne rahat ihan vain säästöön. Niin minä ainakin tekisin.
Säästössä jo yli 100 000€. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulle voit lähettää
Laita osoite niin pistän tulemaan. Ap
Minä sain lomarahoja 1700. Siitä meni tyttären (opiskelija, ei saa kesällä asumistukea) vuokraan, omiin silmälaseihin, kissan eläinlääkäriin, toisen tyttären lomakassaan, lapsenlapsen syntymäpäivälahjaan... Ja siihenhän koko summa katosikin, eikä edes riittänyt. Vielä pitäisi jostain keksiä rahat remonttiin..
Itse laittain 80% lomarahoista viinaan, villeihin naisiin ja uhkapeleihin. Loput 20% tuhlaisin johonkin turhuuteen
Minä kävin tallinnassa. Siellä on yks baari jossa maksulliset naiset päivystää. Tapasin yhden tosi ihanan naisen ja panin sitä. Maksoi 250 euroa. Toin samalla lonkeroa Tallinnasta 12 laatikkoa koska kaveri joka asuu Tallinnassa oli hakenut niitä Latviasta jossa maksaa 26 euroa laatikko niin ostin samaan hintaan ne kaverilta.
En saanut noin paljoa, 1600€ vain (joo, oon pienipalakkanen luuseri). 800€ osakkeisiin, 200€ rahastoihin, 100€ puskuritilille, 500€ jemmaan syksyn Barcelonan matkaa varten