Progress ulkoiluvaatteet, kokemuksia??
Haluaisin kuulla kokemuksia PROGRESS merkkisistä ulkoiluvaatteista. En tiedä kuuluuko tämä kysymys tänne osastolle, koska itse ostin tyttärelleni puvun joka on 80 senttinen vaikka tyttäreni onkin jo taaperoikäinen, mutta on kyllä aivan " vauvakokoa" . Mitä olette kyseisestä merkistä pitäneet ja siis itse tuotteesta??? En löydä hakusanalla mistään mitään tietoa, onko kyse kotimaisesta vai ulkomaalaisesta vaatteesta??? Ainakin veden pitävyys, likaa hylkivyys, sekä hengittävyys ja kestävyys olivat hyvää luokkaa lappusen mukaan. Mutta kokemuksia kaipaisin ja mielipiteitä:) Rianna
Kommentit (3)
askarruttavat samat kysymykset, saimme lahjaksi kyseiset haalarit tyttärellemme ensi syksyä ajatellen, jolloin on reilun vuoden ikäinen. Aika reilulta koolta tuo 80 cm tosiaan vaikuttaa ja tyttömme on aika pienen kokoinen. Saa nähdä onko puku vielä syksylläkin valtavan suuri tytöllemme. Ainakin puvun kangas vaikuttaa aika laadukkaan tuntuiselta, mutta käytössähän sen sitten huomaa...Kyllähän se ainakin tuulelta suojaa ja varmasti jonkin verran läpäisee kosteuttakin. Ja tämä tyttöjen puku on ihanan pinkin värinenkin! :)
Ostin sellaisen 80 cm haalarin kohta 8kk pojallemme - ja tosiaan reilun kokoinen on. Sen olen jo nyt huomannut, että alle ei kovin paljoa tarvitse laittaa, sillä pikku-ukko hikoaa haalarissaan melko helposti. Hengittävyys on siis vähän niin ja näin... Muuten vaikuttaa ihan kelpo tuotteelta - ja meillä menee varmasti vielä syksylläkin.
Onko kyseessä se Prisman oma merkki? Muistaakseni joku kirjoitti sitä että olisi saman valmistajan merkkejä kuin Lassie ja Reima. Mutta siitä en tiedä miten kestävä, vedenpitävä, hengittävä ym. se on. Ei ole vielä meillä kokemusta.