3 v. kiristelee hermojani...
Meillä on toooooosi temperamenttinen 3 v. poika. Tällä hetkellä ei tunnu tottelevan mitään. Pikkuveli oksennustaudissa, samoin taidan itse olla tulossa sairaaksi. Äskenkin pimahdin pojalle veljen huudattamisesta ihan totaalisesti. Retuutin ja rähisin, heitin jopa lelulla, josta riita alkoi. Kuinka aikuismaista... hävettää nuo kohtaukseni aina jälkeenpäin. Pyydellessäni anteeksi sitten jälkeenpäin, poika ei ole moksiskaan. Tuntuu, että ei muista koko episodia. Korvat koko ajan hukassa. Pitkä aika siitä, kun meillä on ollut hänen kanssaan ihan aidosti mukavaa, riitaa siis riittää joka päivälle. Onko muilla samanlaista?
Kommentit (3)
Täältä löytyy samanmoinen pikkumies, ikää viikkoa vaille 3vee.. Poju niin samantyylinen kuin edellisissä kirjoituksissa, joten ei juuri lisättävää. Kuuluu toivottavasti ikään..
Eilen pissasi tahalleen lattialle kun vaihdoin vauvalle vaippaa. Vauvamme on jo 6kk, eli mustasukkaisuusvaihe on mennyt alun jälkeen ohi jo kertaalleen ja meillä on mennyt ihan mukavasti. Nyt on uhmannut minua, satuttanut vauvaa yms., kurjaa. Luulen että liittyy ikään, mutta myös mustasukkaisuus tekee meillä tuota, huomiota pitää hakea vaikka sitä olenkin yrittänyt antaa reilusti isommallekin.
Et ole ainoa...Meillä 3 vuotias esikoisemme, jatkuvasti lyö pikkuveljeä, ei syö, ei halua nukkumaan, haukkuu että olen paskapää, mistä lie oppinut, en itse käytä ko. lausetta, haluaa pois kun lähden jumppaan, vedän työkseni spinningtunteja...HITTO!!! On hyviäkin hetkiä siis, aivan ihana lapsi, poimi minulle eilen spontaaanisti kukkasia.Se vaan varmasti kuuluu tähän ikään, ..kaikista raivostuttavinta siinä on se että ´poju sylkee ikkunaan tai vieraitten päälle, niin pikkuveikka 1,5 v tekee perässä.Aina tukkapöllyt vilahtaa mielessä siinä vaiheessa..Tsemppiä, et ole siis ainoa!!