Ovatko muiden miehet lakanneet käyttäytymästä pitkässä parisuhteessa?
Mun mies ei ikinä ole ollut kovin sosiaalinen tyyppi, mutta ennen se ainakin yritti jotenkin käyttäytyä, kun oltiin kylässä tai meillä oli vieraita. Nykyään mies saattaa mennä suoraan töistä tultuaan katsomaan telkkaria tai lukemaan, vaikka meillä olisi esim. mun vanhemmat tai kavereita käymässä. Ei myöskään näe yhtään vaivaa seurusteluun osalistumisessa ruoka- tai kahvipöydässä. Myös hänen vanhemmillaan olessamme minä seurustelen anopin ja apen kanssa, kerron kuulumiset, lomasuunnitelmat ym. ja mies esim. surffailee isänsä tietokoneella. Ihan kuin minun pitäisi käyttäytyä hänenkin puolestaan, olla koko perheen äänitorvi ja hän voi itse käyttäytyä kuin murrosikäinen.
Kotioloissa mies ei tajua, miksi haluaisin, että koko perhe syö joskus yhdessä. Isää saa huudella usein kauemmin ruokapöytään kuin lapsia. Mitään parisuhdehemmottelua meillä ei olla nähty sitten aivan alkuvaiheen :(
Kommentit (4)
Olen järjestänyt lapset viikonlopuksi mummolaan, niin mennään miehen kanssa syömään ja keskustellaan asiasta.
Aion sanoa ihan suoraan, että jos käytös ei parane tuosta niin lähdetään eri teille.
Tähän asti olen sietänyt aivan sikamaista käytöstä pelkästään lapsien takia.
Mies on paljon ylitöissä yms. työmenoissa, ja ollessaan kotona hän lähinnä makaa sohvalla, kiukuttelee kuin pieni lapsi eikä häntä kiinnosta lasten jutut yhtään.
Jos ollaan sovittu että lähdetään käymään mummolassa, niin mies saattaa lähtöhetkellä rueta kiukuttelemaan eikä suostukaan lähtemään. Tämä hämmentää lapsia jotka ovat innoissaan lähdössä mummolaan :(
Lupauksiaan ei siis enää pidä.
En halua että lapset ottavat isästään mallia ja kasvavat itse samanlaisiksi laiskoiksi, töykeiksi paskoiksi.
turha passaamienn pois jos ei osaa olla lasten kanssa. VArsinkin jos syy on internetissä surffailu
mutta minua kohtaan käytös on muuttunut ala-arvoiseksi. Olen raivoissani enkä tiedä kuinka voin jatkaa.
Pitkän ja kestävän avioliiton haluaisin, mutten sentään tähän hintaan... johan se on lapsillekin huono malli nähdä kuinka isä kyykyttää äitiä niin paljon kuin haluaa.
ja on sitten heittäytynyt ihan pikkupojaksi. Pitää selvästi ap:tä itsestäänselvyytenä. Vastuuta enemmän miehelle, ap:lle omia menoja (mies voisi vaikka tuntea pientä mustasukkaisuutta) ja eiköhän mies ala vähän panostaa käytökseensä.