Kimppa kiinnostaa
Olemme +50 vuotias, siisti, sporttinen, huoliteltu uusiopari. Nyt on kovasti alkanut kimppakiva suurin piirtein saman ikäisen, 100% luotettavan, tavallisen naisen kanssa kiinnostaa. Kummallakaan meistä ei ole aikaisempaa kokemusta. Kaikenlaisia tapahtumia järjestettäneen esim. risteilyjä, vkl tapahtumia jne. Minkälaisia ne on?
Kertokaahan kokeneemmat mistä olette löytäneet kimppaan sopivan ihmisen? Miten kaikki on tapahtunut? Onko asioista sovittu viestein yms. ensin, ettei tule yllätyksiä.
Kaikki tieto otetaan kiitollisena vastaan!
Niin, meidän seksielämä on kunnossa <3 Mutta me eletään täällä vain kerran :)
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Heti tulee mieleen, että naista voi olla vaikeampi löytää kuin miestä, oletteko ehdottomia että just nainen olisi kolmantena?
Haluamme kokeilla ensin sopivan naisen kera.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti tulee mieleen, että naista voi olla vaikeampi löytää kuin miestä, oletteko ehdottomia että just nainen olisi kolmantena?
Haluamme kokeilla ensin sopivan naisen kera.
AP
Itse olemme löytäneet miehiä seksi treffien kautta, ehkä voisitte laittaa ilmoituksen sinne?
Ottaa aikansa seuloa vastauksia ja tutustua uuteen ihmiseen, joten jos tuttavapiirissä olisi joku potentiaalinen, voisi se tapa olla paras.
Mä olen naisena ollut parien mukana ja on tavattu toisemme Xu sivun kautta. Kaks paria on jäänyt niin että nähdään kun mahdollista. Kyllä on aluksi viestitse juteltua ja sovittu kaikesta. Puhuttu mistä tykätään ja ei tykätä. Si ku nähdään eka kerta on hieman kokeilua ja näin mutta jatkossa on helppoa ku vaan mennään samaan paikkaan ja heitetään kaikki vaatteet pois ja puuhaillaa kivoja juttuja. Välillä on viel joku mies mukana että ollaan nelisin. Ja vaihdellaan koko aika. Tai jos ollaan kolmisin mies panee vuorollaan molempia tai si vain mua ja nainen tyydyttää itseään vieressä ja katselee.
Kuulostat sopivalta minulle. Voitko jättää miehesi kotiin? Kimppaseuraksi voisit ottaa mukaan ystävättären tai pari.
Kimppailija