Olenko vainoharhainen mieheni suhteen?
En tiedä, meillä on ollut viime aikanoina luottamuspula, johtuen miehen kännisekoilusta viime marraskuussa. Edelleen käydään parisuhdeterapiassa asian vuoksi. Ilmeisesti ei silloin(?) sänkyyn asti ollut toisen kanssa mennyt, mutta muuta sitten ravintolassa tapahtunutkin.
No tähän hetkeen. Mies ollut kireä, jonka kertoo johtuvan työpaikan vaihdoksesta. Onkin stressaaja tyyppiä, eikä viihdy uudessa paikassa. Nyt laitoin äsken kun lähti ajamaan töihin yövuoroon tekstiviestin " olet ollut harvinaisen ilkeä mulle taas, mua ottaa sun vihjailut päähän" . Meni hetki ja takaisin tuli " tuli vaan mieleen, että onks sulla kaikki ok"
Tuli tunne, ettei viesti ollut mulle...
Kommentit (8)
Eikö sulla päässä mitkään kellot hälytä kun mietit omaa käytöstäsi...?
tutkiskelemaan omaa käytöstäsi. Keskusteluyhteys voisi avautua vaikka sillä, jos tunnustaisit (syyttämättä) miehelle, mikä sinua on painanut, ja ottaisit vastuuta itsellesikin.
Hyvä idea olisi esimerkiksi aloittaa: " tiedän, että olen viime aikoina käyttäytynyt todella oudosti, olen pahoillani. Minua vaivasi se... jne."
En ymmärrä. Siis olihan toi viesti yhteydestään irrotettuna outo, mutta kai se liittyy johonkin ap:n ja hänen miehensä kuvioihin. Tosin outo miehenkin viesti. Outo kyllä ko ap:n kirjoituskin. Taitaa olla roskasakin juttuja taas.
Siis jos mies lähettäisi mulle tollasen viestin heti työvuoron alkuun. Alkais ottamaan päähän ja saattaisin hyvinkin kysäistä että onko lähettäjällä kaikki ok kun tuollaisia viestejä laittelee.
luottamus sai tosi kovan kolauksen ja välillä puskee epäilyjä pintaan. Anteeksi, jos kirjoitan epäselvästi. En alkanut selvittämään kirjoitukseeni mistä oma viestini johtui. Mies vain ollut ilkeä muutaman päivän, ja halusin, että tajuaa sen edes,siksi viestini. Myöskään roskasakkia emme ole, tai miten se määritellään; mies on ihan duunari ja minä akateeminen.
menee reilu tunti. Ehkä on väärin kysellä moisia kun toinen menee töihin, mutta olen tarkka ettei lapsia sekoiteta tai sii eivät näe tai kuule riitoja usein. Mies epäreilu riitelijä, tyyliin teinitasolla, menee henkilökohtaisuuksiin, joten haluan hoitaa ne puhelimitse. Voi kuulostaa erikoiselta, mutta näin vältän suurimman metakan kun hoidan ne kahdestaan viestillä ja puhelulla.
" hyvää työmatkaa rakas, aja varovasti. Vaikka meillä onkin välillä erimielisyyksiä ja isojakin riitoja, rakastan sua silti."
Mitä luulet että sitten tapahtuisi?
Oli, että ihan sulle piti tulla, välinpitämätön ja sitten raivostui ja löi luurin korvaan, soitti hetken kuluttua ja yritti selittää, etä tarkoitti, että mikä mun on kun en halua häntä enää jne.
Olenko ihan pönttö, antakaa palautetta? Mietin jo, että kun kotiutuu aamulla, niin katon lähetetyt ja mies saa soittaa kaiuttimesta operaattorille, ja kysä jonkin syyn varjolla, että montako viestiä on eilen lähettetty hänen liittymästään. Onnistuukohan se?