Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette katsoneet? Amazonin nuori Sherlock Holmes on nuori ja komea himbo joka sulaattaa sydämiä

Vierailija
29.05.2026 |

Kuulemani perusteella tällä kertaa Sherlock Holmesista tehtiin jopa gay eikä munkin selibaattia tietoisesti valinnutta heteromies, joka vain sattuu näyttämään hyvän näköiseltä ja hurmaavalta twinkiltä, olemaan kuin kultainennoutaja-himbo ja jolla on pehmeämpi, herkempi ja ei niin perinteisen maskuliininen persoonallisuus vain ongelmallisen bromanssin ja queerbaittauksen vuoksi. Eli toisin kuin mitä BBC:n Uusi Sherlock teki aikoinaan Benedict Cumberbatchin esittämän hahmon kanssa. Valitettavasti en ole itse päässyt katsomaan sarjaa itse, mutta olen nähnyt trailereita, arvosteluja ja klipejä siitä jotka vahvistavat ihmisten puheet. Ja sen perusteella hotti ja nuori heartstopper Fiennes Tiffin (28-vutias) on roolissaan enemmän kuin vain cheeky prettyboy, dapper ja silmänruokaa, minkä vuoksi hänestä on nopeasti tullut niin suosittu nuorena Holmesina. Esimerkiksi Holmesin ja nuoren Moriartyn (jota esittää 30-vuotias Dónal Finn) dynamiikka ja kemia ovat saaneet paljon kiitosta. Lisäksi sarja onnistuu rikkomaan muottia ja uudistamaan hahmon tämän hetken sukupolvelle siten että Sherlock Holmesin ei tarvitse olla aina ja joka kerta se sama kylmä, älykäs ja tunteeton ajattelukone joka vain ratkoo rikoksia ja murhia kuten monissa adaptaatiioissa tätä ennen, koska jokaisen Sherlock Holmes adaptaation ei tarvitse olla sellainen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan