Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on ihmisessä vialla jos antaa miehelle tosi paljon pahoja juttuja anteeksi?

Vierailija
14.05.2007 |

Olen sellainen nainen, joka antaa monta kertaa anteeksi kun näkee että toinen katuu ja välittää tosi paljon. Olen alkanut miettiä mikä mussa on vikana kun kaikki aina sanoo että suunnilleen yhteen pettämiseen eroaisi. Onkohan kyse siitä että mies on myös ainut ystäväni ja jään ihan yksin erossa? vai olenko läheisriippuvainen? odotan tietysti aina jotain parannusta ym, mutta en eroa helpolla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

) . Siinäpä se.

Miten saisit itsesi arvostamaan itseäsi?

Vierailija
2/3 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelet, että tämä hakkaava/juova/pettävä mies on ainoa, joka sinut surkimuksen hyväksyy. Yhä uudestaan ja uudestaan annat miehen kävellä ylitsesi, koska itsetuntosi on miinuksen puolella.

Joskus tällaista esiintyy ihan koulutetuilla naisilla, jotka muuten pärjäävät, mutta eivät pysty käsittelemään ihmissuhteita niin kuin pitäisi.

(Ääritapauksena Paula Björkqvist, joka kesti ilmeisesti miehensä taholta melkein mitä vain -eikä lähtenyt ajoissa. Se ei tietenkään oikeuta miehen tekoa, mutta onpa tämäkin ajatus mielessä käynyt. Sorry sivuraiteet.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies katuu ja välittää? Kun voi pelkästään esittää.

Itse annoin aikanaan anteeksi lyömisen, pettämisen, henkisen väkivallan jne. Sitten kun vihdoin ja viimein päätin että tämä on loppu nyt, niin jonkun ajan päästä löysin itselleni hyvän miehen. Erona tosiaankin itseni rakastaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän