Tajuatteko, kun arvostelette täällä tuttujanne...
Että myös tuttujen tutut, kuten työkaverit, muut ystävät, sisarukset, äidit, lapset voivat tunnistaa läheisensä. Heistä on ehkä epämiellyttävä nähdä, kuinka häntä taas inhotaan tai hänelle naureskellaan. Joskus asiat on täällä vain kirjoitettu niin tarkoilla tai erikoisilla yksityiskohdilla, että ei voi erehtyä.
Itse näin, miten ystäväni haukuttiin yhdessä kommentissa. Kommentoija siteerasi ystäväni juttuja. Minua inhotti todella.
Kommentit (2)
Tänne ei kukaan kirjoittele omalla nimellään, kenestäkään siviilistä ei kirjoiteta hänen nimeään mainiten, harva kertoo edes omaa asuinpaikkaansa kun kirjoittaa tänne... Joten jos tunnistat jostakin tekstistä, joka on siis anonyymina kirjoitettu anonyymeistä tyypeistä, niin silloin se ainakin todistaa sen, että kirjoituksessa mainitunlaisia tapauksia tapahtuu maailmassa, ja jos tunnista ihan ihmiskohtaisesti, niin se todistaa vielä paremmin, että nyt on kyllä ihan tosi tarinasta kyse...
Oletko miettinyt tällaista!
Ja tietenkin myös haukutut itse voivat tunnistaa itsensä. Vai onko se tarkoituskin?