Mitä eturauhasorgasmin saaminen vaatii?
Toista vuotta olen jo kokeillut ja lähimmät tuntemukset on lämpöaallot, joitakin nykimisiä välilihassa ja hengityksen kiihtyminen. Myös liukasta limaa valuu vähän munan päästä. Tuntuuhan tuokin miellyttävältä ja rentouttaa, mutta jossain vaiheessa on pakko pistää piste runkkaamalla. Tosin eturauhasen hierominen samaan aikaan kyllä voimistaa runkkaamisenkin tuntemuksia, mutta sperma ei oikein tahdo lentää sillä tavalla, vaan lähinnä valuu.
Kommentit (11)
sopiva väline runsaan liukkarin kanssa , lisään runsaasti mielikuvitusta . siitä se orgasmi muodostuu
Kaipa nää tuntemukset vaihtelevat hyvinkin paljon. Mulla viimeisin sessio pyllysuristimen kanssa oli sellainen, että hieroin ja edgettelin kullia siinä samalla kevyesti. Pelkkä lelun tunkeminen pyllyyn, virta päälle ja odottelemaan ei luultavasti olisi tuottanut tuloksia. Orgasmissa hienointa oli se, että spermaa valui pitkään ja isohko määrä, ennen kuin lopullinen laukeaminen tapahtui, ja siinä pystyi pitämään hyvin kontrollia, että kuinka lähelle rajaa meni, sperman purkautumisesta huolimatta.
Varsinainen orgasmi oli kyllä "normaalia" laukeamista intensiivisempi, mutta ei siemensyöksy mikään valtava räjähdys ollut. Minusta ihan luonnollista, koska iso osa oli jo tullut valumalla, ja varmaan myös suristinkin ahtauttaa paikkoja sen verran, etteivät lihakset pääse pumppaamaan aivan samanlaisella paineella.
Mun mielestä ei kannata liian itsepäisesti tavoitella jotain tiettyä laukeamisen tapaa, vaan nauttia siitä mitä tulee ja kiihottaa itseään niinkuin hyvältä tuntuu.
Esileikkinä navan nuolemista ja imemistä. Tai korvan.
Nykyinen naisystävä on tuota muutaman kerran testannut. Hän ottaa suihin ja samalla hieroo sormella eturauhasta. Yleensä tuossa suihinotto on paljon kevyempää mitä pelkässä suihinotossa. Täytyy ensi kerralla testata saisiko orkun ihan vain eturauhasen hyväilyllä.
Kaikki mahdolliset lelut olen testannut ja joutunut toteamaan, että itsellä eturauhanen on ilmeisesti erilainen kuin valtaosalla miehistä. Alussa pienen hetken (ehkä puoli minuuttia) tuntuu hyvältä, mutta sitten menee täysin tunnottomaksi eikä tunnu yhtään miltään. Harmittaa aika paljon, kun tiedän millaisia orgasmeja miehet voi saada tuolta.
Monta vuotta harrastaneena väitän, että hommassa on aika paljon "lapin lisää" vai pitäisikö sanoa "nettilisää".
Suurin osa miehistä ei ilman hepin koskettelua tai sen hinkkaamista johonkin saa mitään "eturauhasorgasmia", vaikka kuinka peppua panisi ja vaikka olisi kuinka kiihkeänä siitä. Sitten on pieni osa miehiä, joilta yksinkertaisesti muutenkin tulee niin herkästi, että orgasmi tulee noin jos asia tarpeeksi ajatuksena kiihottaa ja tuntuuhan se hyvältä toki. Sitten on se joukko, joiden mielestä tämä mystinen orgasmi tarkoittaakin vain sitä hyvänolon tunnetta ja kiimalimaa ilman varsinaista laukeamista ja sperman tuloa.
Eihän netistäkään löydy juuri ollenkaan aitoja videoita, missä oikea spermaejakulaatio tulisi ilman mitään kiihotusta hepille (jäykkänä tai löysänä). Ja niistäkin mitä löytyy niin suurin osa on hepistä veivattu ensin ihan orgasmin rajalle. Puhumattakaan että löytyisi videoita puhutusta pitkään kestävästä orgasmista missä spermaa tulee ja tulee...
Paras mitä itse saanut aikaiseksi on orgasmi ratsastamalla ilman kosketusta, mutta silloinkin heppiin on tullut se tarvittava kiihoke sen melko rajusta heilumisesta ratsastuksessa. Ja tämäkin onnistunut todella harvoin.
Ettet vain olisi hieronut takarauhasta?
Eturauhasen.