miten sanoa nätisti työ'kaverille' että en todellakaan halua häntä muuttamaan Tampereelle töihin
On alkanut puhumaan tällaisia, ja on todella ärsyttävä tyyppi. Olen koittanut vesittää ajatuksia pienellä paikallistoimistolla jossa ei erityisesti tilaa, ei pysäköintipaikkoja jne... mitkä yleensä ovat espoolaisille turn offeja.
Kommentit (5)
Kerro vaan että täällä ei muuten ole parkkipaikkoja ja joudut kulkemaan julkisilla niin espoolaisesta ei sen koommin näy jälkeäkään.
T: espoolainen.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vaan että täällä ei muuten ole parkkipaikkoja ja joudut kulkemaan julkisilla niin espoolaisesta ei sen koommin näy jälkeäkään.
Tätä oon yrittänyt sanoa, mutta en ole varma meneekö jakeluun.
"Miten kertoa kaupan kassatytölle, etten todellakaan halua häntä rahastamaan ostoksiani, joku toinen pitäisi saada." 🤣😂🤣
Hemmetti mitä ongelmia ihmisillä onkaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä oon yrittänyt sanoa, mutta en ole varma meneekö jakeluun.
Onneksi työkaveri selvittää nämä jutut ihan Googlella ja esimiehen kanssa. Sun puheilla ei ole merkitystä.
Asia ei kuulu sinulle eikä sinulla ole moiseen edes mandaattiakaan, joten älä viitsi olla lapsellinen.