Saako mielestäsi wc-pöntöllä istuessa juoda ja syödä?
Kommentit (19)
Teko, jolla ei ole vaikutusta ulkopuolisiin. Silloin ei ole tarvetta millekään säännölle.
Pöntöllä istuessa pitää lukea sarjakuvia tai ratkoa ristikoita. Nämä ovat ainoat oikeat tavat.
Vierailija kirjoitti:
Pöntöllä istuessa pitää lukea sarjakuvia tai ratkoa ristikoita. Nämä ovat ainoat oikeat tavat.
Minä teen puutöitä. Viimeksi istuskellessa syntyi linnunpönttö.
Sehän on kielletty jo perustuslaissa.
Mulla on sellainen siirrettävä ruokapöytä valmiina vessassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen puutöitä. Viimeksi istuskellessa syntyi linnunpönttö.
Minä kokoan palapelejä
Juon aina aamukahvini aamupaskalla.
Ainoa työ mitä pöntöllä teen, on ajatustyö:)
En kyllä niin kiireinen tai nälkäinen ole vielä ollut et eväät oisin veskiin ottanut.
Puhelin on usein mukana, tietysti :))
Mä olen ottanut suihin samalla kun istun paskalla .
meillä koko perhe tekee noin, joskus vähän ahdasta ja haisevaakin...ei menoa haittaa
Sven Hasselin kirjoissa eräs hahmoista, olikohan Vanha, söi tarpeilla olleessaan, muiden en ole
kuullut moista harrastavan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen siirrettävä ruokapöytä valmiina vessassa...
Minä käytän sairaalatuolia ruokatuolina. Mikä siinä syödessä, kun tuolissa reikä ja alla metallisanko.
Paskan väkisin vääntäminen on erittäin luonnoton ja huono tapa. En ole ikinä ymmärtänyt näitä ”Akuankka-paskalla” kävijöitä. Luetaan ne lukemiset puhtain käsin olohuoneessa ja mennään hädälle kun sen hetki on? Ei ihme, että kaikenmaailman perärööriongelmia tulee, kun lapsesta asti opetetaan naama punaisena väkisin pusertamaan :/
Ilmainen terveysvinkki - ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Sven Hasselin kirjoissa eräs hahmoista, olikohan Vanha, söi tarpeilla olleessaan, muiden en ole
kuullut moista harrastavan.
Elvis tukehtu subiin pöntöllä istuessaan
Ei. Pöntöllä toimitetaan vain asia. Muuten tulee peräpukamia.
Kerran join vettä kun istuin ripulilla. Lääkärin määräys etten kuivu.
Jos kiire vessaan, jonkun suussa voi olla ruokaa. Ei ehtinyt niellä. Mutta pitää nauttia nestettä ettei tukehdu.
Miksi ei saisi?- Perussuomalaisten puoluetoimiston wc:ssä on ihan pikkupöytä eväille ja kaljalle.
Tottakai saa, itse en kyllä sitä tekisi mutta jos joku haluaa niin siitä vaan